نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد

امروز 1 دی ماه 98 داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 می توانند در سایت ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران به انجام برسانند و این ثبت نام به تمامی ثبت نام هایی که تا به حال انجام داده اید تفاوت خواهد داشت و نکات قابل توجه ای دارد که به ترتیب قبل از ورود به سایت به آن تذکرات مهم و شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می پردازیم:

  • تذکر مهم 1: قبل از انجام عملیات چاپ از نصب بودن Acrobat Reader برای چاپ نمودن صفحه ثبت نام و کد رهگیری 
  • تذکر مهم 2: برای انجام عملیات چاپ  pop up blocker مرورگر کامپیوتر خود را غیر فعال نمائید
  • تذکر مهم 3:کارت ورود به آزمون در ابعاد A5 می باشد.
  • تذکر مهم 4:جهت درج کد ملی در فیلد مربوطه، شماره ملی به صورت کامل و در صورت وجود رقم صفر در سمت چپ درج گردد.

تذکرات مهم بعد از ورود به سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99

بعد از رعایت کردن تذکرات مهم اولیه وارد سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی خواهیم شد به آدرس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران قسمت ثبت نام پزشکی با مدرک کارشناسی، اول از هر مورد مدارک لازم برای ثبت نام را آماده خواهیم کرد مانند مدارک ثبت نامی و فرم تعهدنامه ثبت نام که در زیر مدارک را کامل توضیح داده ایم:

برای اطلاع از شرایط جدید اعلام شده، نحوه و سایت ثبت نام، هزینه و رشته های موجود، رتبه و ظرفیت هر کدام از رشته ها، انجام تمامی مراحل ثبت نام و ارسال کد رهگیری ثبت نام به صورت رایگان در تلگرام یا واتسپ، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... پاسخ به تمامی سوالات داوطلبان این آزمون مهم و سرنوشت ساز می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل با کارشناسان درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ارسال تصویر مدارک لازم برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

  1. اسکن آخرین مدرک تحصیلی
  2. اسکن تمام صفحات شناسنامه - عکس 3*4(مهم)
  3. اسکن گواهی نمره زبان
  4. اصل مدرک یا گواهی دیپلم که معدل در آن درج شده
  5. طرح نیروی انسانی
  6. فرم ثبت نام
  7. کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان

نکته قابل توجه: برای دانلود فرم ثبت نام که فرم تعهدنامه نیز به این می گویند می توانید بر روی لینک دریافت فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کلیک نمایید و برای اطلاع از مدرک زبان لازم و معرفی منابع و مراحل گام به گام ثبت نام حتما تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

لیسانس به پزشکی به چه معناست؟

لیسانس به پزشکی معمولا برای رشته های تجربی و ریاضی و فنی در مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می شود که داوطلبان و متقاضیان می توانند برای رشته های زیر گروه وزارت بهداشت شرکت نمایند. در زیر می توانید شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 98-99 را مشاهده نمایید و برای پاسخ به سوال مهم آیا رشته های پزشکی بدون کنکور وجود دارند می توانید بر روی لینک مقاله کلیک نمایید.

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی مدارک تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB و ... می باشد که در مقاله مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کامل همراه با مدارک تحصیلی و کسانی که مدرک زبان ندارند توضیح داده ایم.

بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

منابع آزمون پزشکی با مدرک لیسانس شامل 4 حیطه سوالات و تعداد 150 سوال می باشد که در مقاله منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 کامل بهترین منابع را توضیح داده ایم توصیه می شود که برای اطلاع حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک لیسانس 99-1400

ثبت نام لیسانس به پزشکی سال تحصیلی 1399-1400 اول دی ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام و دریافت دفترچه خود این مقاله را کامل مطالعه نمایند و و برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشند و برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99 شامل بندهای زیر می باشد.

  • واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان ثبت نام آزمون مدرک کارشناسی به پزشکی در جمهوری اسلامی
  • فارغ التحصیلی کارشنسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی
  • شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 72 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.
  • برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  • شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم بالای 18 باشد.
  • معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.
  • تعدادی از دوستان که امتیازهایی شامل رتبه زیر 500 کنکور سراسری، دارندگان رتبه های برتر المپیادهای آموزشی، دارنده مدال های برتر المپیادهای خوارزمی و المپیادهای کشوری
  • مالکان ابداع یا اختراع های ثبت شده

مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

اولین سوالی که تمامی داوطلبان متقاضی ورود به رشته های پزشکی از طریق کنکور سراسری و دارای مدرک کارشناسی یا به اصلاح لیسانس به پزشکی باید بدانند این است که مهلت ثبت نام در این "ماراتون" ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور سراسری از روز یک شنبه اول دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط لازم که خیلی مهم می باشد اقدام نمایند اما قبل از مطالعه کامل این مقاله توصیه می شود:



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد، ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟

  • درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟
  • معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟
  • معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟
  • حذفیات کنکور سراسری 99؟
  • تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟

در این مقاله سعی داریم مهم ترین منابع درسی کنکور سراسری سال تحصیلی 99 را تا حدودی شبیه بهترین منابع کنکور سراسری 99 را بر اساس اطلاعات سایت سازمان سنجش خدمت دوستان عزیز عرض نموده و نکتی را در باب موضوع تفاوت متابع جدید و نظام قدیم، و همچنین شرایط استفاده از منابع کمک درسی برای زیرگروه های مختلف...

منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. دروس عمومی کنکور سراسری 99
  2. دروس تخصصی کنکور سراسری 99

منبع درسی عمومی در تمامی زیرگروه ها همانند یک و مجموعه سوالات در کنکور سراسری 99 برای تمامی دستان مشابه یکدیگر خواهد بود.

کتابهای کمک درسی همراه با مطالعه درروس اصلی که در پایین ذکر خواهند شد پیشنهاد می شود در غیر این صورت مطالعه کردن کتابهای کمکی برای رسیدن به هدف و موفقیت در کنکور سراسری زیاد جالب نخواهد بود. برای مشاره و راهنمایی بهترین منابع درسی و کمک درسی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 تلفن ثابت در ارتباط باشید

فهرست منابع کنکور سراسری سال 99 نظام قدیم به شرح زیر خواهد بود:

منابع عمومی نظام قدیم کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه ریاضی منابع کنکور سراسری 99 نظام قدیم

منابع ریاضی نظام قدیم کنکور سراسری 99

منابع نظام قدیم دروس زیر گروه علوم تجربی را در زیر مشاهده می نمایید.

منابع تجربی کنکور نظام قدیم 99

منابع کنکور سراسری نظام قدیم زیر گروه علوم انسانی

منابع انسانی کنکور نظام قدیم سراسری 99

منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید

در زیر منابع اصلی نظام جدید کنکور 99 را خدمت دوستان عزیز به صورت مفید ارائه داده و داوطلبان کنکور 99 می توانند مطالب منابع کنکور 98 نظام جدید را هم مطالعه کرده و در آزمون سوالات نظا جدید را پاسخ دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشند.

منابع دروس عمومی کنکور 99 نظام جدید

منابع عمومی نظام جدید کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه علوم ریاضی نظام جدید

منابع کنکور ریاضی نظام جدید 99

دروس تخصصی گروه تجربی نظام جدید کنکور سراسری 99

منابع نظام جدید تجربی کنکور 99

و در مرحله آخر دروس تخصصی زیر گروه علوم انسانی را می توانید مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین درخت دانش یا سایت سازمان سنجش قسمت سراسری مراجعه و در ارتباط باشید.

منابع نظام جدید انسانی

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل کنکور سراسری 99 همراه شما داوطلبان عزیز خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99 ، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 ، حذفیات کنکور 99 می توانید با مشاورین درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایید.



:: برچسب‌ها: بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟، معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟، معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟، حذفیات کنکور سراسری 99؟، تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:، مشاوره تحصیلی درخت دانش، معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98، حذفیات کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 امروز 11 آذر ماه 98 مشخص شد و بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از شنبه 98/09/16 آغاز و به مهلت 10 روز تا دوشنبه 25 آذر ماه ادامه دارد از این رو به تمامی داوطلبان توصیه می کنیم که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 اقدام به ثبت نام اینترنتی نموده و گروه امتحانی خود را انتخاب نماید برای اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

سایت ثبت نام کنکور ارشد 99 سامانه سنجش می باشد که داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند وارد سایت sanjesh.org شده و اطلاعات خود را وارد نمایند که توصیه مشاوران درخت دانش به شما این است که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور با تجربه در این امر انجام دهید.

[caption id="attachment_18978" align="aligncenter" width="300"]تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99[/caption]

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

برای دانلود و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 در تاریخ شنبه 16 آذر ماه می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام و در قسمت کارشناسی ارشد بر روی دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کلیک نموده و بعد از دانلود نمودن آن اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد که در مرحله اول وارد سایت ثبت نام شده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی و انتخاب گروه آزمایشی امتحانی رشته  خود را انتخاب نموده و در مرحله آخر از سایت کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایید توصیه می شود به تمامی داوطلبان که نحوه و طریقه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99، انتخاب رشته کارشناسی ارشد را به مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش بسپارید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد تمام داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و مشکل نظام وظیفه و تایید مدرک ندارند می توانند در این آزمون شرکت نموده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل نمایند.

مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش

مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش با تجربه چند ساله در امر ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نحوه ورود بدون آزمون به رشته های پرطرفدار ارشد و شرایط لازم و ... در کنار شما خواهند بود تا رشته دلخواه خود را انتخاب نموده و بتوانید با برنامه ریزی دقیق در دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرید کافیست که با مشاوران شبانه روزی درخت دانش در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، sanjesh , org، دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، مشاوره تحصیلی رایگان، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399، مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد وردی بهمن 98-99

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد 98-99 بر اساس مقطع انتخابی
  2. ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و وارد کردن شناسه و رمز عبور خریداری شده به نام داوطلب
  3. وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها و از همه مهمتر وارد کردن معدل
  4. آپلود مدارک داوطلب در اندازه مشخص شده
  5. انتخاب رشته بر اساس معدل و رشته دلخواه (20 کدرشته انتخابی)(مهمترین مرحله)
  6. گرفتن کد رهگیری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 (به منزله ثبت اطلاعات)

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

اولین مرحله نحوه ثبت نام بدون آزمون در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 خرید کارت اعتباری در سایت آزمون دانشگاه آزاد می باشد که بر اساس کد ملی و نام و نام خانوادگی و شماره موبایل داوطلب می باشد که در این باره 3 نکته خیلی مهم است که باید متقاظیان نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 بدون آن را رعایت کنند:

  1. داوطلب باید حتما اطلاعات درست وارد خود را وارد کند و به گروه آزمایشی کارت انتخاب رشته توجه کند.
  2. داوطلبان می توانند در هر گروه آزمایشی کارت خریداری نمایند.
  3. مبلغ خرید کارت برای کارشناسی 46000 هزار تومان می باشد و برای کاردانی 44000 هزار.

نحوه ورود به سایت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد کردن کارت خریداری شده

سوالات پرتکراری که از مشاوران ما در این مرحله از ثبت نام پرسیده اند که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد آزمون یا سنجش، که ما اینجا پاسخ خواهیم داد که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 در سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد که با ورود و کلیک بر روی مقطع مشخص شده می توانید اطلاعات کارت خریداری شده را وارد نمایید.

نحوه وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها در قسمت سوم ثبت نام بدون کنکور

در این مرحله از ثبت نام باید 23 جدول را پر نمایید که در آن مشخصات فردی خانوادگی - سهمیه ها - سوابق تحصیلی - آخرین مدرک - و .. می باشد که توصیه می شود تمامی مراحل ثبت نام را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده

در این قسمت شما باید عکس پرسنلی خود را که کمتر از 70 کیلوبایت حجم داشته باشد را آپلود نموده و قسمت ادامه مرحله بعد رو بزنید اگر اندازه عکس بزرگ باشد به هیچ عنوان نمیتونید وارد مرحله بعد شوید.

نحوه انتخاب رشته ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

رسیدیم به مهمترین مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد بدون آزمون که شما باید با اطلاعات کافی و تجربه در این کار 20 اولویت خود را تعیین کرده و بتوانید بر اساس معدلتون بهترین انتخاب رشته بدون کنکور را داشته باشد برای بالا بردن شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه حتما از راهنمایی های مشاوران درخت دانش کمک بگیرید.

نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98

زمانی که انتخاب رشته را انجام دادید در آخرین مرحله سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به شما پیغامی تحت عنوان آیا از انتخاب رشت هخود اطمینان داریدباید گزینه بله را انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید و تا زمان اعلام نایج بدون کنکور نزد خود نگه دارید



:: برچسب‌ها: ، نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده، تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد، نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 به چه معناست؟

امسال در سال 98 ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد در دو نوبت یک ینیمسال اول مهر ماه و دیگیری در تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال بهمن 98 می باشد که بر اساس سوابق تحصیل یبوده و معدل داوطلب ملاک پذیرش قبولی خواهد بود و هر سال در ترم بهمن شاهد این موضوع بوده ایم که لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد جز پرطرفدارتین رشته ها و دانشگاه ها شده اند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 در چهار مقطع تحصیلی و بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها وو مقاطع متفاوت است که اکیدا توصیه می شود ثبت نام خود را برای افزایش شانس قبولی به مشاوران مجرب و با تجربه در امر انتخاب رشته بسپارید، مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در امر ثبت نام بدون آزمون بر اساس معدلی می توانند، بهترین انتخاب رشته را بر اسا معدلتون واستون انجام دهند کافیس با شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت با آهنها در تماس باشید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

اگر بخواهیم به صورت خلاصه نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد را در 6 بند موردی توضیح دهیم:

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد
  2. ورود به سایت ثبت نام و وارد کردن کارت خریداری شده در مقطع و زیر گروه رشته انتخابی مورد علاقه (مهم)
  3. وارد کردن مشخصات فردی و تحصیلی
  4. آپلود عکس و مدارک با سایز قابل قبول
  5. انتخاب 20 کد رشته فقط در زیر گروه خریداری شده
  6. دریافت کد رهگیری ثبت نام

تمامی مراحل نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید، ارسال مدارک از طریق تلگرام و واتساپ

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98-99

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد:

  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته > مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارانی پیوسته . دیپلم متناسب نظام قدیم به رشته انتخابی بدون محدودیت رشته تربیت بدنی


:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، زمان ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99، نحوه ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد 98-99، لیست رشته های تجربی بدون کنکور بهمن ماه 98-99 دانشگاه آزاد، لیست رشته های تجربی بدون آزمون آزاد، مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل بفرمایید.

لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل 85 درصد از رشته های تحصیلی دانشگاه را شامل می شود که در اینجا در هر زیرگروه سعی داریم تعدادی از رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ را برای داوطلبان عزیز عرض نماییم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی بهمن 98

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن دانشگاه آزاد 98 شامل :

  1. میکروبیولوژی
  2. زیست شناسی سلولی مولکولی
  3. شیمی کاربردی
  4. گیاه پزشکی
  5. دامپزشکی
  6. و ...

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی بهمن 98

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 شامل:

  • زیرگروه ریاضی و فنی رشته های زیادی را شامل
  • مهندسی نفت
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی عمران بدون کنکور
  • مهندسی کامپیوتر بدون کنکور
  • و ....
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم انسانی بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور گروه زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • روان شناسی بدون کنکور
  • حقوق بدون کنکور بهمن ماه
  • آموزش و پروش ابتدایی
  • تربیت بدنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • و ...

رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر بهمن ماه نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم شامل رشته های زیر می باشد.

  • معماری
  • ادبیات نمایشی
  • موسیقی
  • سینما
  • کارگردانی
  • بازیگری
  • نقاشی
  • عکاسی
  • و ..

رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • مترجمی زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان های خرجه فرانسه، المان و ...
  • آموزش زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه
  • زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه بدون کنکور

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ماه 97به تفکیک دانشگاه ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98، لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی بهمن 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی بهمن 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم انسانی بهمن 98، رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر بهمن ماه نیمسال دوم 98، رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه بهمن 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم بهمن ماه 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد بهمن 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

درج کردن کد رشته کاردانی و کد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته الزامی است

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول 98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 98-99

برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی، شرایط و ضوابط، نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر 98

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 بهمن

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ضروریت اخذ گرفتن مدرک رسمی پیش دانشگاهی 98-99

برای قبولی در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته چهار دسته از داوطلبان می توانند ثبت نام نمایند که دسته اول افرادی هستند که مدرک پیش دانشگاهی دارند، افرادی که دیپلم نظام جدید 3-3-6 دارند، دیپلم نظام قدیم جهارساله و همچنین متقاضیانی که مدرک کاردانی دارند، ضروریت و اهمیت داشتن مدرک پی دانشگاهی شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته های تاپ بدون کنکور می باشد که امسال 85% این رشته ها را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 پذیرش داشته ایم این درحالی است که داوطلبانی که مدرک دیپلم دارند نمیتوانند ان رشته ها را انتخاب نمایند.

آیا دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش نیز می توانند مدرک پیش دانشگاهی رسمی بگیرند؟

در جواب سوال پر تکرار آیا دیپلمه های فنی می توانند مدرک پیش دانشگاهی تطبیقی اخذ کنند باید گفت بله می توانند بر اساس کارنامه دیپلم خود و شرایط ورود به رشته های پیش دانشگاهی نظری(علوم انسانی - تجربی - ریاضی) رشت همورد قبولی و دلخواه خود را انتخاب نمایند لطفا برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کمترین زمان ممکن با مشاوران ما در تماس باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

شرایط گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع

با توجه به اینکه تعداد داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک پیش دانشگاهی سریع زیاد می باشد خواهشمندیم قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس:909902943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت

شماره تلگرم مشاوره تحصیلی درخت دانش: 09332366301

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبانی و متقاضیانی که مدرک دیپلم دارند و سال دوازدهم را گذرانده در هر کدام از زیرگروه ها که شامل علوم ریاضی، فنی و حرفه ای، کاردانش، علوم تجربی، هنر و زبان فارغ التحصیل شده باشند و در حال حاضر برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی به مشکل برخورد کرده اند می توانند در کمترین زمان با کمترین پرداخت شهریه و کمترین سختی و دشواری از لحاظ مطالعه مدرک پی دانشگاهی خود را هم دریافت کنند.

اخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهیاخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهی

نکته قابل توجه در رابطه با اخد مدرک پیش دانشگاهی 98

مدت زمان ثبت نام محدود می باشد و داوطلبان برای ترم اول تا نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 برای ثبت نام زمان داشته و در اسرع وقت باید ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ممکن برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت می باشد.

داوطلبانی که واحدی را گذرانده اند می توانند از طریق تماس با شماره 9099072943 برای شهریورماه اقدام نمایند

داوطلبان و متقاضیان برای ادامه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی یا مشکل زمان و حضور سر کلاس ها را داشته و یا توانایی گذراندن واحدهای درسی  را نداشته اند می توانند در سریعترین زمان ممکن مدرک پیش دانشگاهی خود را با راهنمایی و ثبت نام مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدرک پیش دانشگاهی با استعلام آموزش و پرورش

با توجه به سوابق درخشان موسسه درخت دانش در مسیر هدایت تحصیلی در داخل کشور و خارج از کشور در تمامی مقاطع، برای هدایت تحصیلی داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک معتبر و قانونی همراه با استعلام در سایت آموزش و پرورش به تشانی www.medu.ir اقدام نموده و دوستانی که قصد ثبت نام و مشاوره ثبت نام را دارند می توانند با شماره تماس 9099072943 تماس گرفته و با خیال راحت ثبت نام خود را به مشاورین درخت دانش بسپارند.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی را از مشاورین مجرب درخت دانش با استعلام از آموزش و پرورش منطقه خود بخواهید.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج

داوطلبان و متقاضیان گرفتن پیش دانشگاهی کرج و تهران می توانند با در دست داشتن مدارک خود و مراجعه به واحد ثبت نام مدارس پیش دانشگاهی درخت دانش تا شهریور ماه 98 مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید. زمان ثبت نام محدود می باشد در اسرع وقت برای ثبت نام خود اقدام کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی

دروس پیش دانشگاهی شامل 12 واحد نهایی و 12 واحد غیر نهایی می باشد که برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت و در تیرماه برای شهریور ماه اقدام خواهد شد، باید داوطلبان اقدام نموده و هماهنگی های لازم را با مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل :

6 قطعه عکس 3در4

مدرک قبولی سال سوم یا سال اخر دبیرستان

اصل دیپلم و یا دانشنامه

نکته قابل توجه تا تاریخ 10اردیبهشت ثبت نام امکان پذیر می باشد. امتحانات پیش دانشگاهی درتاریخ 31 اردیبهشت برگزار خواهند شد. برای ترم تابستانی افرادی که واحدی را گذرانده اند می توانند با مشاورین درخت دانش برای ثبت نام مراحل بعدی اقدام نمایند.

گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای

دیپلمه های که برای زیرگروه کاردانش و فنی حرفه ای می باشند و تمایل به ادامه تحصیلی در رشته زیرگروه علوم تجربی و علوم انسانی، هنر و ریاضی فیزیک دارند می توانند برای ثبت نام خود در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند که شامل رشته های میکروبیولوژی، دامپزشکی، روانشناسی، حقوق، مهندسی های معماری و عمران،مهندسی کامپیوتر و ... می باشند.

مدرک پیش دانشگاهی خود را کمتر از 2 ماه بدون حضور در کلاس دریافت نمایید. مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما خواهند بود.

تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی

مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان خردادماه صادر خواهد شد و افراد باقیمانده در شهریور ماه 98 صادر و متقاضیان در مهرماه 98 مدرک پیش دانشگاهی خود را می توانند در دسترس داشته باشند. ثبت نام های بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد را هم همزمان برای داوطلبان انجام خواهیم داد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در تمامی موارد زیر از جمله، مدرک پیش دانشگاهی مشهد، ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کرج، مدرک پیش دانشگاهی با استعلام، مدرک پیش دانشگاهی در مشهد، دریافت مدرک پیش دانشگاهی از سایت، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلم کاردانش، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع شیراز، تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی می توانید با مشاورین سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاورین درخت دانش

شماره تماس از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج، مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای، سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98

زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی

رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:

  • مهندسی برق باکد 40119
  • مهندسی عمران 40401
  • رشته مندسی پزشکی 40106
  • رشته مهندسی اپتیک و لیزر  30228
  • مهندسی کامپیوتر 41054
  • فیزیک 30201
  • ریاضی و کاربردها 30123
  • و .....

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98

رشته های زیر گروه تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است:

  • رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی با کد 30586
  • شیمی محض با کد 30349
  • رشته شیمی کربردی با کد 30343
  • میکروبیولوژی با کد 30507
  • و چند رشته دیگر که برای شما داوطلبان عزیز یک سوپرایز بزرگ محسوب می شود.

رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق

رشته های زیر گروه علوم انسانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق):

  • رشته روزنامه نگاری با کد 20530
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته روابط عمومی با کد 20531
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475

وبرخی رشته های دیگر که مورد علاقه بسیاری از متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق

رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد  واحد تهران شرق شامل:

  • رشته عکاسی با کد 60303
  • رشته نقاشی با کد 60111

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 و مشاوره تمامی رشته ها و زیر گروه های آزمایشی با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99

شهریه دانشگاه آزاد معمولا به تفکیک رشته ها و تعداد واحدهای اخذ شده متفاوت می باشد. شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد اما معمولا با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تنوع رشته برخوردار می باشد معمولا شهریه ها از 1400000 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان می باشد.

شهریه ها هر سال با افزایش 15 درصدی روبه رو خواهند شد که پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب شهریه ها با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98

ثبت نام بدون کنکور 98 نیمسال دوم دانشگاه آزاد در دی ماه 98صورت می پذیرد و ثبت نام  این دانشگاه به صورت اینترنتی در قالب انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد. پذیرفته شدگان از نیمه دوم بهمن 98 می توانند سرکلاس ها حضور یابند.

با توجه به اینکه دوستان زیادی در انتخاب رشته و اولویت بندی ها براساس معدلی که انجام می دهند مرتکب اشتباه می شوند و شانس قبولی خود را به حداقل می رسانند، پیشنهاد میکنیم انتخاب رشته خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 از اوایل دی ماه شروه خواهد شد و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت. نتایج ثبت نام بدون کتکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 از اوایل بهمن 98 بر روی سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان باید جهت نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

آدرس دانشگاه تهران شرق

دانشگاه آزاد تهران شرق در محدوده قیامدشت و در 18 کیلومتری جاده خاوران قرار دارد که می توانید موقعیت مکانی این دانشگاه را  در لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98، رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98، بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق، رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق، شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، آدرس دانشگاه تهران شرق، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi
  • لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
  • ادرس دانشگاه تهران غرب؟
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بدون آزمون درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب برای نیمسال دوم تحصیلی بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه نیمسال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز و در بهمن ماه به پایان می رسید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب) در رشته های زیر برای واحد تهران غرب در دسترس می باشند.

مشاوره ثبت نام بدون آزمون آزاد تهران غرب 98-99

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

در واحد تهران غرب در مقطع کارشناسی پیوسته(تمام وقت) فقط در دو گروه سوم و چهارم  دانشجو می پذیرد به ترتیب زیر:

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99

  • رشته حقوق با کد 20803(نیمسال اول 97-98)
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210
  • رشته مدیریت امور گمرگی با کد 21329
  • رشته هتلداری با کد 21397
  • رشته جهانگردی با کد 21580

رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب

در گروه چهارم یعنی گروه آزمایشی هنر فقط و فقط در رشته طراحی صنعتی با کد 60102 دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب).

لازم است دوباره یادآوری شود واحدهایی مانند تهران غرب به دلیل اینکه تنوع رشته های کمتری نسبت به واحدهای دیگر دارد، و تنوع رشته ها محدود تر می باشد، شرط معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 98 ضروری می باشد، و تعداد داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور تهران غرب هم شرط اساسی برای پذیرش این دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا همان نیمسال دوم تهران غرب معمولا از اوایل دی ماه آغاز و تا نیمه دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیسمال دوم تهران غرب براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود که شرط معدل شامل معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق از زمان و نحوه ثبت نام و همچنین میزان معدل قبولی دانشگاه آزاد تهران غرب به تفکیک رشته ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99، لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟، زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟، شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های پزشکی بدون کنکور، رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99، رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب، زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()