نوشته شده توسط : saadmahmoodi

آیا سهمیه استعداد درخشان در ثبت نام ارشد پزشکی 99 را داریم؟

داوطلبانی که واجد شرایط معرفی شده استعداد درخشان می باشند توسط دانشگاه اضافه ظرفیت ارائه خواهد شد و داوطلبان استعداد درخشان حتما باید در ثبت نام یکی از گزینه های سهمیه ها را انتخاب نمایند.

نکته قابل توجه نمره و رتبه آزمون سالهای گذشته را با سال 99 مقایسه ننمایید.

داوطلبان فاقد سهمیه رزمندگان و ایثارگران باید سهمیه آزاد را انتخاب نمایند.

در عکس زیر می توانید سهمیه رزمندگان و ایثارگران را در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مشاهده نمایید.

سهمیه رزمندگان در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

سهمیه فرد رزمنده در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

سهمیه ها در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

زمان ثبت نام و  ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام از تاریخ 28/11/98  لغایت 10/12/98 خواهد بود و داوطلبان می توانند در تاریخ مذکور کدرهگیری ثبت نام خود را دریافت نمایند.

ویرایش اطللاعات ثبت نامی خود را می توانید  از تاریخ 25/01/99 تا 27/01/99 به انجام برسانید.

مدارک موردنیاز ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 99

حجم هر یک از مدارک ثبت نام باید 100-300 کیلوبایت باشد.

اسکن عکس 3در4

اسکن اصل شناسنامه

اسکن اصل کارت ملی

و...

فرایند ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 99

مطالعه و دریافت فرم ثبت نام که شامل اطلاعات زیر می باشد

قسمت اول شامل مشخصات شناسنامه  و ادرس و مشخصات تماس خواهد بود به شکل زیر:

مشخصات داوطلبان در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مشخصات سهمیه ای در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

سهمیه در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مشخصات اموزشی رشته امتحانی و حوزه امتحانی

مشخصات عنوان امتحانی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مرحله اخر ثبت نام به دریافت کد رهگیری در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

دریافت کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

ثبت نام از سایت sanjeshhp.ir انجام خواهد شد و کاملا به صورت اینترنتی خواهد بود.

هزینه ثبت نام 450000هزار ریال و 60000 هزار ریال برای دریافت پیامک خواهد بود.

داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو گروه آزمایشی خواهند بود باید دوبار پرداخت تحت عنوان انتخاب رشته اول و انتخاب رشته دوم از 3 گروه باقیمانده انجام دهد.

داوطلبانی که رشته دوم را انتخاب می کنند باید بعد از وارد شدن برای ثبت نام و پرداخت هزینه گروه اول دوباره خروج داده و شماره ملی را وارد کرده و تا خربد کارت دوم را انجام دهند.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

داوطلبان می توانند برای ثبت نام دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزاارت بهداشتت بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

همانطور که می دانید ثبت نام کارشناسی ارشدوزارت بهداشت  در بهمن ماه 98 انجام می شود و آزمون آن در روزهای 26 و 27 تیرماه برگزار شد. پس از آن نتایج اولیه کنکورکارشناسی ارشد وزارت بهداشت در روز 22 مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی قرار گرفت. هم اکنون نیز نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت این سازمان قرار دارد. برای دریافت نتایج خود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 99 ، معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، ثبت نام کنکور سراسری 99، برنامه ریزی درسی و .... همراهه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (شماره گیری با تلفن ثابت) در ارتباط باشند.

 با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون کارشناسسی ارشد وزارت بهداشت

 



:: برچسب‌ها: آیا سهمیه استعداد درخشان در ثبت نام ارشد پزشکی 99 را داریم؟، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99، زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت، مدارک موردنیاز ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 99، فرایند ثبت نام آزمون ارشد پزشکی 99، مرحله اخر ثبت نام به دریافت کد رهگیری در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت، دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99، دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99، اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور 99 شرکت کنند؟

این سوال یکی از پزتکرارترین سوالاتی است که داوطلبان ثبت نام کنکور 99 از مشاوران ما می پرسند که قبل از هر چیز شرایط، نحوه، تفاوت ثبت نام و ..) می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مهمترین و اصلی ترین شرط ثبت نام در کنکور سراسری 99:

  1. دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی و دیپلم نظام جدید 3-3-6 که تا شهریور 98 فارغ التحصیل شوند.
  2. دارا بودن مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم 4 ساله
  3. دانشجویان دوره روزانه حق ثبت نام در کنکور سراسری 99 را نداشته زمانی می توانند در آزمون 99 سراسری شرکت کنند که فرم انصرا شماره 3 تا 20 اسفند پر کرده و انصراف قطعی خود را اعلام نمایند
  4. و ...

ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور 99

ثبت نام آزمون سراسری 99 آغاز شد

امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 ثبت نام آزمون سراسری 99 تمامی رشته های روزانه و دانشگاه های دولتی و آزاد آغاز شد داوطلبان می توانند جهت دریافت مشاوره کامل ثبت نام، وارد کردن معدل کل و کتبی که تاثیر 30 درصدص مثبت خواهد داشت، دریافت کد سوابق تحصیلی، انتخاب محل امتحان و همچنین انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و حضوری، ثبت نام نظام جدید و انتخاب نوع سوالات و ... می توانید با کارشناسان مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و حتما تا انتهای مقاله را در صورتی که خودتون می خواهید ثبت نام کنید مطالعه بفرمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 منتشر شد

دریافت دفترچه کنکور سراسری 99 امروز چهارشنیه منتشر شد که شما داوطلیان می توانید با اطلاغاتی بیشتری که با خواندن این مقاله کسب خواهید کرد برای دانلود دفترچه در انتهای مقاله وارد صفحه سایت سنجش شده و دفترچه را دریافت نمایید که به طور کلی شامل چندین دفترچه خواهد بود که زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 در زیر عناوین مهم ترین دفترچه های کنکور سراسری به ترتیب می توانید مشاهده نمایید

  • دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99
  • دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته کنکور سراسری 99
  • دریافت دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 99
  • دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

در این مقاله سعی داریم دریافت و یا دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری خدممت دوستان عزیز به صورت مفید توضیح داده و نکته قابل توجه این می باشد تمامی داوطلبان می توانند برای ثبت نام کنکور سراسری اطلاع از حذفیات کنکور سراسری 99 از طریق شماره تماس 9099072943 با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.



:: برچسب‌ها: چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور 99 شرکت کنند؟، ثبت نام آزمون سراسری 99 آغاز شد، ثبت نام آزمون سراسری 99، دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 منتشر شد، دریافت دفترچه کنکور سراسری 99 ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

 ثبت نام کنکور سراسری 99 آغاز شد

زمان ثبت نام کنکور 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 16/11/98 آغاز و تا تاریخ 24 اسفند ماه 98 ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی بهنرین منابع کنکور سراسری 99 مشاورین تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیرگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام کنکور سراسری 99

ادغام انتخاب رشته پزشکی کنکور 99 تمامی دانشگاه ها در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 99 چگونه است؟

ادغام انتخاب رشته رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی دانشگاه های آزاد وسراسری به منظور جلوگیری از پذیرش غیرقانونی دانشجویان رشته های پزشکی از کنکور سراسری سال 99 به بعد به صورت یکجا و با دریافت دفترچه راهنما انجام خواهد گرفت از این رو برای ثبت نام آزمون سراسری 99 به همان روال سابق که در ادامه این مقاله مفصل توضیح داده ایم اقدام خواهیم کرد.

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم

سوال بسیاری از داوطلبان کنکور 99 از مشاوران و کارشناسان ما این است که کنکور امسال چه تفاوتی با کنکور سال گذشته دارد؟ تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ تکلیف نظام جدی دیها (دوازدهمی ها) با نظام قدیمی ها چگونه است؟ کسانی که سال گذشته کنکور شرکتکرده اند امسال جز کدام دسته از داوطلبین می باشند؟

در جواب باید به تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری 99 گفت: امسال با سال گذشته فرق خواهد داشت و داوطلبان می توانند گروه آزمایشی خود را اختیاری انتخاب نمایند یعنی آن دسته از افراد که با منابع کنکور نظام قدیم آشنایی بیشتری دارند می توانند گروه آزمایشی آن را انتخاب نمایند و بلعکس.

طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم تماما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG یا سایت درخت دانش می باشد و پس از تهیه کارت اعتباری شرکت در آزمون 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود نمایند. داوطلبان کنکور سراسری 1399 باید توجه داشته باشند که تنها مجاز به شرکت در نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند می باشند یعنی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید باید در هنگام ثبت نام گزینه مربوط به فارغ التحصیل نظام جدید هستم را فعال نمایند.

[caption id="attachment_14897" align="aligncenter" width="994"]نحوه ثبت نام کنکور 99 نحوه ثبت نام کنکور 99[/caption]

طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99

نحوه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99 از آنجا که تا کنکور 98 داوطلبان نظام قدیم به فارغ التحصیلان دیپلم 4 ساله نظام قدیم گفته می شد با داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی تلفیق می شود و با تواجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را فعال نمایند امسال با این تفاوت که همه می توانند نظام آموزشی خود را انتخاب نمایند.

راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

نحوه ثبت نام کنکور 99 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم - جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و طبق عکسی که در زیر گذاشتیم تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 99 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ثبت نام خود را انجام دهید:

  1. ورود به سایت ثبت نام کنکور 99 (سایت سازمان سنجش و پذیرش آموزش کشور)
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی
  3. دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
  4. انجام مرحل بعدی ثبت نام کنکور 98(توضیح در ادامه مقاله)

برای اطلاعات بیشتر و انجام رایگان مراحل گام به گام ثبت نام کنکور، دریافت کد سوابق تحصیلی، سهمیه های کنکور سراسری، وضعیت نظام وظیفه، فرم شماره 3 کنکور سراسری و ابهامات و سوالات خود را می توانید از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 99

اولین گام ثبت نام کنکور 99 ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری به آدرس سایت سازمان سنجش می باشد که لینک مستقیم آن را در انتهای مقاله بعد از یادگیری مطالب آموزشی برای دسترسی سریع قرار داده ایم اما خرید کارت اعتباری کنکور سراسری برای تمامی گروه های آزمایش در قسمت خرید کارت در بخش سراسری می باشد که با ورود به سایت سنجش قسمت سراسری کلیک بر روی خرید کارت انجام خواهد گرفت.

نحوه خرید کارت ثبت نام کنکور دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 99

در قسمت خرید کارت که در بالا توضیح داده ایم بعد از انتخاب گروه اصلی و پرداخت هزینه ثبت نام در سایت که در ادامه کامل به صورت تصویری توضیح داده ایم گزینه پیام نور و غیر انتفاعی را نیز انتخاب خواهیم نمود و جداگانه هزینه ثبت نام آن را پرداخت خواهیم کرد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1399

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 برای گروه های اصلی 28000 تومان می باشد و برای دانشگاه پیام نور مبلغ 12000 تومان که بعد از پرداخت هزینه می توانید سریال ثبت نام را دریافت نموده و با وارد کردن کد ملی وارد صفحه ثبت نام خود شوید توصیه می شود برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و دریافت شرایط ثبت نام و تحصیل مججد سهمیه ها و درصد سوابق تحصیل و نحوه وارد کردن معدل با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور  از امروز 16 بهمن ماه 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری شامل 3 قسمت مهم می باشد:

  1. قبل از اقدام به ثبت نام
  2. اقدام به ثبت نام
  3. بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق سایت درخت دانش اقدام نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 99

مدارک مورد نیار برای ثبت نام کنکور سراسری 99 شامل موارد زیر می باشد:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده
  • کد سوابق تحصیلی و پیش دانشگاهی(نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را می توانید از طریق مشاوران درخت دانش سوال بفرمایید)
  • کد پستی منزل و محل اقامت
  • کد وضعیت نظام وظیفه
  • معدل کتبی و معدل کل
  • کد پیگیری مربوط به سهمیه رزمندگان
  • فایل عکس اسکن شده
  • کد مربوط به داوطلبان غیر ایرانی

نکته قابل توجه در رابطه با عکس بارگذاری شده:

در زیر شما می توانید شرایط انتخاب عکس خود را مشاهده نمایید.

[caption id="attachment_19549" align="aligncenter" width="528"]ثبت نام کنکور سراسری 99 شرایط لازم عکس اسکن شده برای ثبت نام آزمون سراسری 99[/caption]

در صورت ایجاد هر گونه سوال و ابهامات در ثبت نام خود می توانید با مشاورین درخت دانش از طریق شماره 9099072943 در ارتباط باشید.

مراحل ثبت نام تا برگزاری کنکور سراسری 99

  1. ثبت نام کنکور سراسری
  2. مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی
  3. دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی
  4. برگزاری آزمون سراسری
  5. اعلام نتایج  اولیه آزمون سراسری
  6. انتخاب رشته کنکور 99
  7. اعلام نتایج نهایی کنکور 99 و استقرار کارنامه و نتایج

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

همانطور که در بند بالا مشاهده کردیم برای حضور در آزمون سراسری و موفقیت در این آزمون باید مراحل را به ترتیب در زمان مذکور انجام شود. مرحله اول که همان ثبت نام کنکور سراسری است  نیازمند دارابودن شرایط زیر می باشد:

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99 که شامل:

اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح  در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود. نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی، فراماسونری و اعقاب آنها عدم احراز فساد اخلاقی.   عدم اعتیاد به مواد مخدر عدم احراز فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سراسری 99

با توجه به اینکه شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور 99 از حساست بیشتری برخوردار می باشد پیشنهاد میکنیم حتما لینک زیر را جداگانه مطالعه نمایید.

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99

لیست کتابهایی که در کنکور سراسری 99 نیازی نیست مطالعه کنیم؟

تعدادی از داوطلبان به نکات ریز برگزاری و شرایط کنکور سراسری توجه نکرده و تا حدودی نسبت به این موضوعات سهل انگاری میکنند اما در واقعیت آگاهی دشتن ااز شرایط ثبت نام و همچنین حذفیات کنکور یکی از موارد مهم در بزرگترین ماراتن علمی کشور می باشد. با توجه به اینکه حذفیات کنکور سراسری در دو دوره تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم می باشد پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاات دقیق و به روز از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

حذفیات کنکور سراسری 99

سهمیه های کنکور سراسری 99 مشاوران درحت دانش

با توجه به اینکه طی سالهای گذشته در کنکور سراسری از سهمیه های متفاوتی استفاده می شد در حال حاضر با پیگیری های متوالی و پی در پی این سهمیه ها به حداقل خواهد رسید و تعدادی از سهمیه ها در کنکور سراسری 99 حذف خواهند شد.(البته سهمیه های مناطق، ایثارگران و خانواده شهید، مناطق زلزله زده و تعدادی دیگراز سهمیه ها در کنکور ذر سایت سایت سازمان سنجش لحاظ خواهند شد) به زودی در لینک زیر سهمیه کنکور سراسری 99 به صورت به روز شده در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهند گرفت.

سهمیه های کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی ثبت نام کنکور سراسری درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل بزرگترین ماراتن علمی کشور(کنکور سراسری 99) شامل: ثبت نام کنکور 99، برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، معرفی منابع کنکور سراسری 99، مشاوره و برنامه ریزی های درسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری 99 و .... در کنار شما داوطلبان عزیز این آزمون خواهند بود.

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 99 آغاز شد، ثبت نام کنکور 99، ادغام انتخاب رشته پزشکی کنکور 99 تمامی دانشگاه ها در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 99 چگونه است؟، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم، طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99، طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مهر 99 شامل سه دانشگاه خواهد شد که به مجموعه این دانشگاه ها سراسری گفته می شود که شامل:

  1. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه
  2. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  3. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

به مجموع این سه دانشگاه که بیش از 85% رشته های خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد دانشگاه های سراسری می گویند که با مطالعه ادامه مقاله کامل در مورد لیست رشته و همچنین شرایط ثبت نام توضیح داده ایم لطفا برای انجام و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه مهر 99

اولین دسته از دانشگاه ها سراسری دانشگاه های روزانه ای در سراسر کشور هستند که بر اساس سوابق تحصیلی یا همان(معدل کتبی دیپلم) اقدام به پذیرش دانشجو یه همان پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و .. می کنند که ما در ادامه با معرفی رشته ها و شرط معدل لازم برای قبولی بیشتر در مورد معدل توضیح خواهیم داد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول در سال دو نوبت برای مهر ماه و بهمن ماه لیست رشته هایی اعلام خواهد کرد که کاملا بر اساس سوابق تحصیلی و با پذیرش 85 درصد رشته ها می باشد که در ادامه می توانید با دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون پیام نور مهر ماه 99 را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ماه 99

دانشگاه های غیر انتفاعی در بسیاری از رشته ها دانشگاه هایی پر مخاطب هستند که رشته های هنر و رشته های پرطرفدار دیگر را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند اما بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران کدام است و رشته های تاپ مورد پذیرش و .. سوالاتی است که شما می توانید جواب آنها را از مشاوران مجرب درخت دانش درخواست نمایید.

سوالات متداول بدون کنکور سراسری

  • ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 چگونه است و شامل چه دانشگاههایی می شود؟(مطالعه کامل مقاله)

  • زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری چه تاریخی می باشد؟

  • تاریخ منتشر شدن دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آموزش عالی؟
  • شرایط و حداقل معدل لازم برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه؟
  • سایت ثبت نام و نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه 99؟
  • تفاوت ثبت نام امسال با سال های گذشته در پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان متقاضی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول مهر ماه سال 1399 یا همان(ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99) پاسخ بدهیم لطفا برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 مقاله پربازدید سایت جامع درخت دانش را مطالعه بفرمایید.



:: برچسب‌ها: پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ماه 99، بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران، ثبت نام کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

 

راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

نحوه ثبت نام کنکور 99 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم - جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و طبق عکسی که در زیر گذاشتیم تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 99 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ثبت نام خود را انجام دهید:

  1. دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی
  3. انجام مرحل بعدی ثبت نام کنکور 98(توضیح در ادامه مقاله)

برای اطلاعات بیشتر و انجام رایگان مراحل گام به گام ثبت نام کنکور، دریافت کد سوابق تحصیلی، سهمیه های کنکور سراسری، وضعیت نظام وظیفه، فرم شماره 3 کنکور سراسری و ابهامات و سوالات خود را می توانید از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم

سوال بسیاری از داوطلبان کنکور 99 از مشاوران و کارشناسان ما این است که کنکور امسال چه تفاوتی با کنکور سال گذشته دارد؟ تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ تکلیف نظام جدی دیها (دوازدهمی ها) با نظام قدیمی ها چگونه است؟ کسانی که سال گذشته کنکور شرکتکرده اند امسال جز کدام دسته از داوطلبین می باشند؟

در جواب باید به تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری 99 گفت: امسال با سال گذشته فرق خواهد داشت و داوطلبان می توانند گروه آزمایشی خود را اختیاری انتخاب نمایند یعنی آن دسته از افراد که با منابع کنکور نظام قدیم آشنایی بیشتری دارند می توانند گروه آزمایشی آن را انتخاب نمایند و بلعکس.

طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم تماما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG می باشد و پس از تهیه کارت اعتباری شرکت در آزمون 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود نمایند. داوطلبان کنکور سراسری 1399 باید توجه داشته باشند که تنها مجاز به شرکت در نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند می باشند یعنی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید باید در هنگام ثبت نام گزینه مربوط به فارغ التحصیل نظام جدید هستم را فعال نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور 99 نحوه ثبت نام کنکور 99[/caption]

طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99

نحوه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99 از آنجا که تا کنکور 98 داوطلبان نظام قدیم به فارغ التحصیلان دیپلم 4 ساله نظام قدیم گفته می شد با داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی تلفیق می شود و با تواجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را فعال نمایند امسال با این تفاوت که همه می توانند نظام آموزشی خود را انتخاب نمایند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور  1399

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری شامل 3 قسمت مهم می باشد:

  1. قبل از اقدام به ثبت نام
  2. اقدام به ثبت نام
  3. بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق سایت درخت دانش اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99، نحوه ثبت نام کنکور 99، دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم، طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99، طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1399، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور 99

داوطلبان شرایط اخنصاصی ثبت نام کنکور 99 باید برای ثبت نام آزمون از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند. شرایط اختصاصی کنکور 99 شامل موارد زیر می باشند:

  1. داشتن گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام آموزشی جدید 6-3-3
  2. دانشجوی دوره روزانه دانشگاه ها یا موسسات آموزش عالی نباشند.
  3. پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون سراسری سال 98 در صورت ثبت نام و شرکت در ازمون سراسری 99 منحصرا مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیرروزانه دوره دوم (شبانه) دانشگاه ازاد اسلامی نیمه حضوری، پیام ور و غیرانتفعی، ظرفیت مازاد پردیس خودگردان و مجازی گزینش خواهند شد.( انصراف قطعی باید تا تاریخ 25/12/98 انجام گیرد و فرم تقاضانامه ثبت نام را علامتگذاری نمایند.(بند 32 در دفترچه راهنما ثبت نام )
  4. دانشجویان دوره دوم، دانشگاه ازاد اسلامی، نیمه حضوری، مجازی، پردیس، خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی می توانند بدون انصراف از تحصیل به شرط نداشتن نظام وظیفه برای برادران می توانند در کنکور سراسری 99 ثبت نام نمایند.
  5. نکته مهم این است که در صورت قبولی امکان بازگشت به انتخاب رشته قبلی خود را ندارند. همچنین افرادی از معافیت تحصیلی استفاده می کنند باید به ضوابط مربوط به مقررات وظیفه عمومی توجه لازم را بفرمایند.

نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه

  • دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند
  • دارا بودن کارت معافیت دائم
  • مشمولان دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت
  • متولدین سل 54 و قبل از ان که مورد عنایت بخشش قرار گرفته اند.
  • دانش آموزانی که قبل از سن مشمولی فارغ التحصیل شده اند(18 سالگی)
  • و ...

آیا دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند می توانند دوباره در کنکور سراسری شرکت کنند؟

  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی در صورت شرکت مجدد در آزمون سراسری و قبولی با رعایت شرایط ذیل در سایت سازمان سنجش این بند می توانند ادامه تحصیل دهند.
  • فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی باید تا تاریخ 31/6/99 و یا 30/11/99 خدمات اجباری خود را به اتمام رسانده باشند.
  • دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه اجرایی یا سهمیه مناطق محروم
  • دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و پیوسته کلیه رشته های تحصیلی و دکتری عمومی پزشکی و داروسازی و دندانپزشکی تحصیل نمایند و محدودیتی در انتخاب دوره های مختلف ندارند.
  • تبصره انجام موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان برای مشمولین این قانون الزامی است
  • دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه اجرایی یا سهمیه مناطق محروم
  • دانش آموختگان مقطع کاردانی اپتیک که قبل از سال 89 پذیرفته شده اند می توانند در در گروه آزمایشی علوم تجربی و احراز نمره علمی و شرایط لازم می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته رشته بینایی سنجی ادامه تحصیل دهند.

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99

با توجه به اینکه شرایط عمومی ثبت نام و حذفیات کنکور 99 را در مقاله ثبت نام کنکور سراسری 99 به طور مفید توضیح داده شده است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام کنکور 99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه داولطبان کنکور سراسری 99 شامل داوطلبان نظام جدید و قدیم می باشد و این سوالات کنکور و مطالب درسی کنکور باهم متفاوت می باشند پیشنهاد مشاوران به داوطلبان این است که تا جایی که می توانید از راهنمایی و مشاورین برای منابع کنکور 99 بهره لازم را ببرید. راههای ارتباطی با مشاورین درخت دانش شماره تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت می باشد. داوطلبان عزیز می توانند از طریق تلگرام و اینستاگرام موسسه اطلاعات به روز شده آموزشی را دریافت نمایند.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور 99، نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه، آیا دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند می توانند دوباره در کنکور سراسری شرکت کنند؟، سایت سازمان سنجش، شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99، ثبت نام کنکور 99، منابع کنکور 99، شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

زمان هدایت تحصیلی پایه نهم سال 99 از کی شرو میشه؟

زمان پاسخ به آزمون های مشاوره ای سایت همگام هدایت تحصیلی نهم یا همان آزمون خودارزیابی رغبت و توانایی از بهمن ماه آغاز و تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ مهلت پاسخ به آزمون های مشاوره ای در سایت همگام می باشد تمدید شد.

"انتخاب رشته پایه نهم یکی از مهمترین تصمیماتی است که یک دانش آموز در دوره تحصیلی خود باید با اطلاعات کامل بگیرد"

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است چون دانش آموزان پایه نهم پر از انرژی، خلاقیت و استعدادهای نهفته هستند، که باید هر کدام از این استعدادها را کشف و باهمیت دانست و دانش آموز را در پی آن علایق و استعداد تشویق کرد، و راه درست و انتخاب صحیح را نشونش داد.

مشاوران انتخاب رشته نهم درخت دانش با سابقه ای چند ساله در انتخاب رشته دبیرستان و پایه نهم، تشخیص انتخاب رشته درست برای هر داوطلب بر اساس معدل و استعداد دانش آموز و علاقه، ورود به بازار کار سریع و نیازهای کنکونی جامعه و ... می توانند با انتخاب رشته ای منطقی و صحیح آینده شغلی و رضایت از رشته انتخابی را برای هر داوطلبی رقم بزنند، کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

"با انتخاب رشته درست و منطقی آینده شغلی و تحصیلی خود را رقم بزنیم"

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم

مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی و حرفه و فن در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 30 نباشد.

داشتن نمره حداقل 10 ریاضی در اول متوسطه ، بدون تبصره

معدل کمتر از 12 نباشد.

هر فردی بنا به استعدادهای خود بستگی به علایق و تلاش و پشتکار می تواند در رشته انتخابی مورد علاقه، فردی موفق شود، و این واقعیت رو داریم که همه در رشته پزشکی و مهندسی موفق نبودند و بر اساس تازه ترین آمار 40 درصدشون بیکار و یا شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارند.

اهمیت نقش مشاور در انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای 98 بر اساس شرایط و توانایی های داوطلب و رشته مورد علاقه و نیازهای کنونی جامعه می تواند در نقش گرفتن آینده هر داوطلب نقش بسزایی داشته باشد، برای مشاوره انتخاب رشته های فنی حرفه ای و معرفی رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای و بازارکار هر کدام از رشته ها می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

توجه: در صورت مشغول بودن خطوط و برقرار نشدن تماس ها به دلیل ترافیک تماس بالا لطفا مجددا تماس حاصل نمایید.

بهترین رشته های فنی حرفه ای

انتخاب رشته انسانی در پایه نهم

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته کار و دانش پایه نهم

اگر بخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که با چه نمره هایی در سایت همگام نهم انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته کارو دانش گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی ، کارو فن آوری در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 36 نباشد.

نمره درس ریاضی در سه سال اول متوسطه با ضریب 2 محاسبه می شود.

نمره درس کار و فناوری در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

معدل کمتر از 12 نباشد.

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی پایه نهم

در نهایت پاسخ به این سوال که با چه نمره هایی در انتخاب رشته نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته علوم و معارف اسلامی گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های مطالعات اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، عربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.

نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 4 محاسبه می شود.

نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

هدایت تحصیلی درخت دانش

برای معرفی و دریافت لیست کامل رشته های فنی حرفه ای می توانید با مشاورین مجرب انتخاب رشته پایه نهم درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: https://t.me/derakhtedanesh1



:: برچسب‌ها: زمان هدایت تحصیلی پایه نهم سال 99 از کی شروع میشه؟T انتخاب رشته نهم، شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم، بهترین رشته های فنی حرفه ای، شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته کار و دانش پایه نهم، سایت همگام نهم، شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی پایه نهم، هدایت تحصیلی درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم چگونه است؟

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، همانطور که از اسم آن مشاهده می کنیم به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون  کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم های هدایت تحصیلی دقت کنند.

برای رشته‌هایی مانند علوم تجربی ، ریاضی، علوم انسانی، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایش‌های صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویت‌های چهارگانه صورت می‌گیرد.

برای مشاوره و راهنمایی چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، بازار کار در چهار سال آینده هر کدام از رشته ها، معرفی تمامی رشته ها و تکمیل فرم های هدایت تحصیلی می توانید با شماوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید

هدف اصلی هدایت تحصیلی و انتخاب رشته 99-1400

و چندین سوال دیگر در باب موضوع هدایت تحصیلی باعث مشغولی ذهن دانش آموزان برای انتخاب رشته شده است. در اینجا سعی بر این داریم به معرفی سایت هدایت تحصیلی پایه نهم بپردازیم و به پاسخ سوالات شما دوستان عزیز را در این مقاله و مقاله های مرتبط  بدهیم.

هدف اصلی نظام تعلیمی و تربیتی رساندن دانش آموزان به سطحی از تمایزیافتگی است که خود بصورت کاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها توانایی‌ها و رغبت‌های خویش و همچنین ظرفیت‌ها و محدودیت‌های محیطی، آزادانه انتخاب کنند و سپس تصمیم گیری نهایی کیفی خود را در تعامل سه جانبه میان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم)

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه های تحصیل انها، بهره برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد.

حد نصاب نمره درسی برای پذیرش در هر رشته در سال 99-1400

بر اساس ضوابط هدایت تحصیلی ابلاغ شده ، کف نمره تعیین شده در دروس تخصصی برای مثال در رشته های ریاضی و تجربی 14 میباشد و مبنای کف نمره، مجموع نمرات سه سال هفتم، هشتم و نهم میباشد که البته نمره سال نهم دارای ضریب ۳ و نمره سال هفتم و هشتم دارای ضریب یک هستند.

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم

مشاوره انتخاب رشته نهم

اهمیت نقش مشاور در انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای 98 بر اساس شرایط و توانایی های داوطلب و رشته مورد علاقه و نیازهای کنونی جامعه می تواند در نقش گرفتن آینده هر داوطلب نقش بسزایی داشته باشد، برای مشاوره انتخاب رشته های فنی حرفه ای و معرفی رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای و بازارکار هر کدام از رشته ها می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رشته های فنی حرفه ای

لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز

زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به مقطع متوسطه دوم پس از اعلام نتایج امتحانات نهایی و از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود. پس از پایان امتحانات نمره‌های سال هفتم و هشتم هم وارد سامانه میشود و اولویت های دانش آموز تعیین می‌شود.

پس از امتحانات خرداد کارنامه کتبی در اواخر خرداد صادر شده و پس از آن کارنامه هدایت تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان میتوانند برای ثبت نام به مدارس متوسطه دوم مراجعه کنند. فرآیند هدایت تحصیلی از ۱۵ تیرماه به بعد آغاز شده و اعلام زمان مراجعه به مدارس برای دریافت فرم‌های هدایت تحصیلی پس از بررسی ظرفیت‌های رشته های مربوطه از سوی مناطق مختلف صورت خواهد گرفت.

دو فرم اصلی برای هدایت تحصیلی وجود دارد: 

     1) فرم توصیه نامه

     2) فرم زمانبندی  

این فرم‌ها از ۲۰ تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس متوسطه اول نسبت به دریافت آنها اقدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این فرم ها (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده فرم های هدایت تحصیلی

فرآیند ثبت‌نام در دو هفته انتهایی تیر و دو هفته ابتدایی مردادماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام براساس اولویت‌های زمان‌بندی که به دانش‌آموز اعلام شده میباشد و دانش‌آموز مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کند.

اولویت های انتخابی برای دانش آموزان در دستورالعمل جدید

12 اولویت انتخابی برای هر دانش آموز در دستورالعمل جدید وجود خواهد داشت و برای هر دانش آموز با توجه به عملکرد درسی اش در هر رشته چهار فرصت ثبت نام وجود دارد تا بر اساس اولویت خود در آن رشته در دوره دوم متوسطه ثبت نام اش را انجام دهد. عملکرد تحصیلی اعم از نمرات دروس در پایه های هفتم، هشتم و نهم مد نظر قرار داده میشود.

  • محدودیت ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی برای پایه دهم در شرایط خاص برداشته خواهد شد و برخی دانش آموزان می‌توانند در مدارس مناطق دیگر ثبت نام خود را انجام دهند

ظرفیت های مجاز برای ثبت نام دانش اموز در هر رشته

ظرفیت هرمنطقه برای رشته‌های تحصیلی مختلف مشخص شده است و هرفرد با توجه به  امتیاز و رتبه ای که خود در جریان هدایت تحصیلی کسب کرده است ، وارد رشته‌ها می‌شود.

در شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش ظرفیت ها 17 درصد است وبرخی  هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های پرطرفدار همه ساله آزمون ورودی برگزار می کنند واحتمالا برای سال آینده ظرفیت ۱۷ درصدی را به ۱۹ و یا ۲۰ درصد برسانند تا دانش آموزان بیشتری در مراکز فنی و حرفه‌ای ثبت نام و تحصیل کنند.

ظرفیت ها برای پذیرش در رشته های گوناگون در مناطق مختلف متفاوت است  برای مثال اگر در منطقه ای ظرفیت پذیرش در رشته ریاضی 400 نفر باشد ، این ظرفیت با توجه به عملکرد تحصیلی و داده های دانش آموزی بررسی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفیت هر کدام از شاخه ها و رشته های مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 معرفی رشته های پایه نهم

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

<?php echo do_shortcode("[breadcrumb]"); ?>

 



:: برچسب‌ها: مشاوره انتخاب رشته نهم، رشته های فنی حرفه ای، لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز، بهترین رشته های فنی حرفه ای ، انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

چه کسانی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی معاف می باشند؟

دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی و خواندن منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 معاف می باشند و بدون شرکت در آزمون کتبی صرفا با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می گیرند و دارندگان مدال های نقره و برنز این رشته ها باید در آزمون کتبی شرکت نمایند و حداقل 90٪ نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز نمایند.( کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است)

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

  1. واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 در جمهوری اسلامی

  2. فارغ التحصیلی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی و فنی

  3. شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 73 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.(صرفاً متولدین 1373/10/01 و بعد از آن) و (مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می شود)
  4. برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.(در مورد آقایان)
  5. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (PhD) از دانشگاههای سراسری و آزاد حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  6. شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم 18 و بالای 18 باشد.(معدل پیش دانشگاهی مد نظر نمی باشد)
  7. معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.(در موارد اعلام نمره به شکل الفبایی نمره الف قابل قبول است)
  8. دارا بودن مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی (تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB)

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد های درخشان

در بین افرادی که جز استعداد های درخشان هستند که در زیر موردی نام خواهیم برد شامل چه کسانی خواهد شد و شرایط هر کدام برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است و همچنین از ند های 6 و 7معاف می باشند که این افراد شامل:

  • برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه 500 کشوری در آزمون سراسری کنکور (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور)
  • دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)
  • برگزیدگان حائز رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشکی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  • مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده با تائید معاونت تحقیقات و فن آوری وزارتخانه های مربوطه
  • دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رشته های غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
    دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه و براساس دستورالعملی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تدوین و به دانشگاه ها اعلام گردیده است
  • برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مرکز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاهها

مشاوره شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی درخت دانش 99-1400

مشاوره نحوه ثبت نام، معرفی منابع و نمونه سوالات، مشاوره تعداد سوالات و بودجه بندی، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت کاملا رایگان، معرفی سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و ... توسط مشاوران مجرب درخت دانش کافیست با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: چه کسانی از آزمون کتبی لیسانس به پزشکی معاف می باشند؟، آزمون کتبی لیسانس به پزشکی، شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی استعداد های درخشان، مشاوره شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی درخت دانش 99-1400، ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم چیست؟

سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم چیست سامانه ای است که هر سال تمامی دانش آموزان پایه نهم باید در زمان مشخص شده در این سایت ثبت نام نموده و اطلاعات خود را وارد نمایند، این سایت با هدف برابر کدن حقوق دانش آموزان و انتخاب رشته و اولویت بندی آن در ادامه راه دانش آموزان می باشد، سایت همگام نهم با قرار دادن سوالات مشاوره ای، مشخص کردن اولویت بندی، فرم زمان بندی و .. که در ادامه این مقاله کامل توضیح داده ایم شما را در مسیر درست و بر اساس توانایی هدایت تحصیلی خواهد نمود.

توجه مهم به تمامی دانش آموزان و والدین: حتما در زمان مشخص شده در سایت ثبت نام نمایید، تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کنید، برای پاسخ به سوالات مشاوره ای که سهم زیادی در قبولی دانش آموز در رشته دلخواهش دارد حتما با مشاور در تماس باشید، برای انتخاب رشته دانشگاهی و مهمترین مرحله یعنی انتخاب رشته پایه نهم، پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای، رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ و ... با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

آزمون همگام چیست؟

آزمون همگام معمولا در قالب دو تا آزمون رغبت و توانایی گرفته می شود که داوطلبان به نسبت انتخاب خود در انتخاب رشته باید سوالات را به طور منظم پاسخ داده و بر اساس درجه بندی علاقه و یا همان رغبت و توانایی از عدد یک که پایین ترین و بالاترین درجه که عدد پنج می باشد را شامل شود انتخاب کرده و تا حدودی انتخاب رشته خود را برای ادامه تحصیلی در زیرگروه های مختلف از جمله علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای و کاردانش همچنین گروه ادبیات و هنر انجام می دهند.

مراحل ورود به آزمون های مشاوره ای در سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم

در زیر مراحل ورود به سایت همگام و نحوه پاسخ به سوالات مشاوره ای همگام را توضیح داده ایم که شامل:

گام اول ورود به صفحه داشبورد یا صفحه اصلی دانش آموز در سایت همگام و مطابق تصویر زیر کلیک بر روی آزمون های مشاوره ای

[caption id="attachment_16753" align="alignnone" width="300"]آزمون های مشاوره ای سایت همگام آزمون های مشاوره ای سایت همگام[/caption]

نحوه پاسخ به آزمون های مشاوره ای همگام هدایت تحصیلی نهم

بعد از ورود به آزمون های مشاوره ای گام دوم: بر روی آزمون های خود اریابی کلیک نمایید تا وارد صفحه سوالات شوید این قسمت یکی از مهمترین بخش های ثبت نام در سایت همگام هدایت تحصیلی نهم می باشد که بیشتر از 30% تاثیر در قبولی دانش آموز در اولویت انتخابی را دارد توصیه می شود که برای راهنمایی و پاسخ سوالات با مشاوران مجرب همگام درخت دانش در تماس باشید.

علاوه بر توانایی، علاقه، نظر مشاور مربوطه، میزان ظرفیت های موجود برای ادامه تحصیل در نظر گرفته می شود در این مقاله سعی داریم سایت همگام را برای شما دوستان عزیز به صورت مفید توضح داده و راهنمایی باشیم برای شما دوستان و متقاضیان سایت همگام و انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام خود، دریافت فرم هدایت تحصیلی پایه نهم می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

[caption id="attachment_16479" align="alignnone" width="300"]سایت همگام هدایت تحصیلی نهم سایت همگام هدایت تحصیلی نهم[/caption]

معرفی سایت همگام هدایت تحصیلی Hamgam.medu.ir

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم که به سایت همگام شناخته می شود معمولا در سالهای اخیر از این اسم زیاد بر روی زبان ها شنیده شده اما به طور کلی این سایت یکی از سایت های اطلاعاتی و یا بهتر بگیم بانک اطلاعاتی دانش آموزان برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم می باشد. سایت هدایت تحصیلی همگام در سال تحصیلی 98 -99 با لینک زیر فعال می باشد که داوطلبان می توانند در انتهای مقاله لینک سایت همگام هدایت تحصیلی نهم را مشاهده نمایید. قبل از اینکه بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید پیشنهاد می کنیم متن مقاله را  کامل مطالعه نمایید که زمان ورود به سایت با اطلاعات سایت آشنا باشید.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • المپیاد دانش آموزی
  • پرسش و پاسخ آنلاین
  • ثبت نام اوقات فراغت
  • شرکت در انتخابات
  • استعدادهای درخشان
  • آزمون آنلاین
  • و ...

می باشد که در مراحل بعد بیشتر توضیحات مرتبط به این گزینه ها رو خدمت دوستان عزیز عرض خواهیم نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تماس و مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری در ارتباط باشید.

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم شامل چه کسانی نمی باشد؟

سامانه هدایت تحصیلی یک سامانه بانک اطلاعاتی برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته پایه نهم به دهم و به اصطلاحی دیگر  شامل اطلاعات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را در مقاطع مختلف می باشد.

سامانه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم همگام شامل آزمون های رغبت و تحصیلی می باشد که داوطلبان برای انتخاب رشته پایه نهم به دهم باید تا حدودی به سوالات مورد نظر توجه نمایند.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم و مطالب و محتوای سایت مشخص می کند که دانش آموزان به چه رشته ای بیشتر علاقه مند و توانمند کدام یک از رشته ها می باشند و چگونه انتخاب رشته کنیم در پابه نهم؟

نحوه ورود به سایت همگام انتخاب رشته پایه نهم

برای وارد شدن به سایت همگام باید اطلاعات دانش آموزان که شامل شماره دانش آموزی داوطلب و رمز عبور که توسط مارس به داوطلبان داده می شود ضروری می باشد این اطلاعت باید محرمانه در اختیار دانش آموزان قرار داشته باشد و فقط داوطلب و خانواده داوطلب به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

برای ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی نهم لازم است که به راهمای تصویری زیر توجه لازم را بفرمایید.

کد ملی هر فرد نام کاربری ایشان در پرتال همگام می‌باشد.

برای ورود در صورتیکه شما با یکی از عناوین کاربران سطح مدرسه (نظیر: دانش آموز، معلم، مشاور، معاون اجرایی، و ... ) قصد ورود به سامانه را دارید کافی است به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایید تا دسترسی مناسب نقش شما را ایجاد نموده و به شما رمز عبور جهت ورود به سامانه را تحویل دهد.



:: برچسب‌ها: سایت همگام هدایت تحصیلی نهم چیست؟، آزمون همگام چیست؟، آزمون های مشاوره ای در سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم، ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد

امروز 1 دی ماه 98 داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 می توانند در سایت ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران به انجام برسانند و این ثبت نام به تمامی ثبت نام هایی که تا به حال انجام داده اید تفاوت خواهد داشت و نکات قابل توجه ای دارد که به ترتیب قبل از ورود به سایت به آن تذکرات مهم و شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می پردازیم:

  • تذکر مهم 1: قبل از انجام عملیات چاپ از نصب بودن Acrobat Reader برای چاپ نمودن صفحه ثبت نام و کد رهگیری 
  • تذکر مهم 2: برای انجام عملیات چاپ  pop up blocker مرورگر کامپیوتر خود را غیر فعال نمائید
  • تذکر مهم 3:کارت ورود به آزمون در ابعاد A5 می باشد.
  • تذکر مهم 4:جهت درج کد ملی در فیلد مربوطه، شماره ملی به صورت کامل و در صورت وجود رقم صفر در سمت چپ درج گردد.

تذکرات مهم بعد از ورود به سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99

بعد از رعایت کردن تذکرات مهم اولیه وارد سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی خواهیم شد به آدرس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران قسمت ثبت نام پزشکی با مدرک کارشناسی، اول از هر مورد مدارک لازم برای ثبت نام را آماده خواهیم کرد مانند مدارک ثبت نامی و فرم تعهدنامه ثبت نام که در زیر مدارک را کامل توضیح داده ایم:

برای اطلاع از شرایط جدید اعلام شده، نحوه و سایت ثبت نام، هزینه و رشته های موجود، رتبه و ظرفیت هر کدام از رشته ها، انجام تمامی مراحل ثبت نام و ارسال کد رهگیری ثبت نام به صورت رایگان در تلگرام یا واتسپ، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... پاسخ به تمامی سوالات داوطلبان این آزمون مهم و سرنوشت ساز می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل با کارشناسان درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ارسال تصویر مدارک لازم برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

  1. اسکن آخرین مدرک تحصیلی
  2. اسکن تمام صفحات شناسنامه - عکس 3*4(مهم)
  3. اسکن گواهی نمره زبان
  4. اصل مدرک یا گواهی دیپلم که معدل در آن درج شده
  5. طرح نیروی انسانی
  6. فرم ثبت نام
  7. کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان

نکته قابل توجه: برای دانلود فرم ثبت نام که فرم تعهدنامه نیز به این می گویند می توانید بر روی لینک دریافت فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کلیک نمایید و برای اطلاع از مدرک زبان لازم و معرفی منابع و مراحل گام به گام ثبت نام حتما تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

لیسانس به پزشکی به چه معناست؟

لیسانس به پزشکی معمولا برای رشته های تجربی و ریاضی و فنی در مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می شود که داوطلبان و متقاضیان می توانند برای رشته های زیر گروه وزارت بهداشت شرکت نمایند. در زیر می توانید شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 98-99 را مشاهده نمایید و برای پاسخ به سوال مهم آیا رشته های پزشکی بدون کنکور وجود دارند می توانید بر روی لینک مقاله کلیک نمایید.

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی مدارک تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB و ... می باشد که در مقاله مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کامل همراه با مدارک تحصیلی و کسانی که مدرک زبان ندارند توضیح داده ایم.

بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

منابع آزمون پزشکی با مدرک لیسانس شامل 4 حیطه سوالات و تعداد 150 سوال می باشد که در مقاله منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 کامل بهترین منابع را توضیح داده ایم توصیه می شود که برای اطلاع حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک لیسانس 99-1400

ثبت نام لیسانس به پزشکی سال تحصیلی 1399-1400 اول دی ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام و دریافت دفترچه خود این مقاله را کامل مطالعه نمایند و و برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشند و برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99 شامل بندهای زیر می باشد.

  • واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان ثبت نام آزمون مدرک کارشناسی به پزشکی در جمهوری اسلامی
  • فارغ التحصیلی کارشنسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی
  • شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 72 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.
  • برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  • شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم بالای 18 باشد.
  • معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.
  • تعدادی از دوستان که امتیازهایی شامل رتبه زیر 500 کنکور سراسری، دارندگان رتبه های برتر المپیادهای آموزشی، دارنده مدال های برتر المپیادهای خوارزمی و المپیادهای کشوری
  • مالکان ابداع یا اختراع های ثبت شده

مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

اولین سوالی که تمامی داوطلبان متقاضی ورود به رشته های پزشکی از طریق کنکور سراسری و دارای مدرک کارشناسی یا به اصلاح لیسانس به پزشکی باید بدانند این است که مهلت ثبت نام در این "ماراتون" ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور سراسری از روز یک شنبه اول دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط لازم که خیلی مهم می باشد اقدام نمایند اما قبل از مطالعه کامل این مقاله توصیه می شود:



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد، ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟

  • درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟
  • معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟
  • معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟
  • حذفیات کنکور سراسری 99؟
  • تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟

در این مقاله سعی داریم مهم ترین منابع درسی کنکور سراسری سال تحصیلی 99 را تا حدودی شبیه بهترین منابع کنکور سراسری 99 را بر اساس اطلاعات سایت سازمان سنجش خدمت دوستان عزیز عرض نموده و نکتی را در باب موضوع تفاوت متابع جدید و نظام قدیم، و همچنین شرایط استفاده از منابع کمک درسی برای زیرگروه های مختلف...

منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. دروس عمومی کنکور سراسری 99
  2. دروس تخصصی کنکور سراسری 99

منبع درسی عمومی در تمامی زیرگروه ها همانند یک و مجموعه سوالات در کنکور سراسری 99 برای تمامی دستان مشابه یکدیگر خواهد بود.

کتابهای کمک درسی همراه با مطالعه درروس اصلی که در پایین ذکر خواهند شد پیشنهاد می شود در غیر این صورت مطالعه کردن کتابهای کمکی برای رسیدن به هدف و موفقیت در کنکور سراسری زیاد جالب نخواهد بود. برای مشاره و راهنمایی بهترین منابع درسی و کمک درسی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 تلفن ثابت در ارتباط باشید

فهرست منابع کنکور سراسری سال 99 نظام قدیم به شرح زیر خواهد بود:

منابع عمومی نظام قدیم کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه ریاضی منابع کنکور سراسری 99 نظام قدیم

منابع ریاضی نظام قدیم کنکور سراسری 99

منابع نظام قدیم دروس زیر گروه علوم تجربی را در زیر مشاهده می نمایید.

منابع تجربی کنکور نظام قدیم 99

منابع کنکور سراسری نظام قدیم زیر گروه علوم انسانی

منابع انسانی کنکور نظام قدیم سراسری 99

منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید

در زیر منابع اصلی نظام جدید کنکور 99 را خدمت دوستان عزیز به صورت مفید ارائه داده و داوطلبان کنکور 99 می توانند مطالب منابع کنکور 98 نظام جدید را هم مطالعه کرده و در آزمون سوالات نظا جدید را پاسخ دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشند.

منابع دروس عمومی کنکور 99 نظام جدید

منابع عمومی نظام جدید کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه علوم ریاضی نظام جدید

منابع کنکور ریاضی نظام جدید 99

دروس تخصصی گروه تجربی نظام جدید کنکور سراسری 99

منابع نظام جدید تجربی کنکور 99

و در مرحله آخر دروس تخصصی زیر گروه علوم انسانی را می توانید مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین درخت دانش یا سایت سازمان سنجش قسمت سراسری مراجعه و در ارتباط باشید.

منابع نظام جدید انسانی

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل کنکور سراسری 99 همراه شما داوطلبان عزیز خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99 ، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 ، حذفیات کنکور 99 می توانید با مشاورین درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایید.



:: برچسب‌ها: بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟، معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟، معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟، حذفیات کنکور سراسری 99؟، تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:، مشاوره تحصیلی درخت دانش، معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98، حذفیات کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 امروز 11 آذر ماه 98 مشخص شد و بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از شنبه 98/09/16 آغاز و به مهلت 10 روز تا دوشنبه 25 آذر ماه ادامه دارد از این رو به تمامی داوطلبان توصیه می کنیم که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 اقدام به ثبت نام اینترنتی نموده و گروه امتحانی خود را انتخاب نماید برای اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

سایت ثبت نام کنکور ارشد 99 سامانه سنجش می باشد که داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند وارد سایت sanjesh.org شده و اطلاعات خود را وارد نمایند که توصیه مشاوران درخت دانش به شما این است که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور با تجربه در این امر انجام دهید.

[caption id="attachment_18978" align="aligncenter" width="300"]تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99[/caption]

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

برای دانلود و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 در تاریخ شنبه 16 آذر ماه می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام و در قسمت کارشناسی ارشد بر روی دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کلیک نموده و بعد از دانلود نمودن آن اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد که در مرحله اول وارد سایت ثبت نام شده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی و انتخاب گروه آزمایشی امتحانی رشته  خود را انتخاب نموده و در مرحله آخر از سایت کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایید توصیه می شود به تمامی داوطلبان که نحوه و طریقه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99، انتخاب رشته کارشناسی ارشد را به مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش بسپارید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد تمام داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و مشکل نظام وظیفه و تایید مدرک ندارند می توانند در این آزمون شرکت نموده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل نمایند.

مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش

مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش با تجربه چند ساله در امر ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نحوه ورود بدون آزمون به رشته های پرطرفدار ارشد و شرایط لازم و ... در کنار شما خواهند بود تا رشته دلخواه خود را انتخاب نموده و بتوانید با برنامه ریزی دقیق در دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرید کافیست که با مشاوران شبانه روزی درخت دانش در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، sanjesh , org، دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، مشاوره تحصیلی رایگان، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399، مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد وردی بهمن 98-99

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد 98-99 بر اساس مقطع انتخابی
  2. ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و وارد کردن شناسه و رمز عبور خریداری شده به نام داوطلب
  3. وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها و از همه مهمتر وارد کردن معدل
  4. آپلود مدارک داوطلب در اندازه مشخص شده
  5. انتخاب رشته بر اساس معدل و رشته دلخواه (20 کدرشته انتخابی)(مهمترین مرحله)
  6. گرفتن کد رهگیری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 (به منزله ثبت اطلاعات)

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

اولین مرحله نحوه ثبت نام بدون آزمون در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 خرید کارت اعتباری در سایت آزمون دانشگاه آزاد می باشد که بر اساس کد ملی و نام و نام خانوادگی و شماره موبایل داوطلب می باشد که در این باره 3 نکته خیلی مهم است که باید متقاظیان نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 بدون آن را رعایت کنند:

  1. داوطلب باید حتما اطلاعات درست وارد خود را وارد کند و به گروه آزمایشی کارت انتخاب رشته توجه کند.
  2. داوطلبان می توانند در هر گروه آزمایشی کارت خریداری نمایند.
  3. مبلغ خرید کارت برای کارشناسی 46000 هزار تومان می باشد و برای کاردانی 44000 هزار.

نحوه ورود به سایت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد کردن کارت خریداری شده

سوالات پرتکراری که از مشاوران ما در این مرحله از ثبت نام پرسیده اند که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد آزمون یا سنجش، که ما اینجا پاسخ خواهیم داد که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 در سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد که با ورود و کلیک بر روی مقطع مشخص شده می توانید اطلاعات کارت خریداری شده را وارد نمایید.

نحوه وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها در قسمت سوم ثبت نام بدون کنکور

در این مرحله از ثبت نام باید 23 جدول را پر نمایید که در آن مشخصات فردی خانوادگی - سهمیه ها - سوابق تحصیلی - آخرین مدرک - و .. می باشد که توصیه می شود تمامی مراحل ثبت نام را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده

در این قسمت شما باید عکس پرسنلی خود را که کمتر از 70 کیلوبایت حجم داشته باشد را آپلود نموده و قسمت ادامه مرحله بعد رو بزنید اگر اندازه عکس بزرگ باشد به هیچ عنوان نمیتونید وارد مرحله بعد شوید.

نحوه انتخاب رشته ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

رسیدیم به مهمترین مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد بدون آزمون که شما باید با اطلاعات کافی و تجربه در این کار 20 اولویت خود را تعیین کرده و بتوانید بر اساس معدلتون بهترین انتخاب رشته بدون کنکور را داشته باشد برای بالا بردن شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه حتما از راهنمایی های مشاوران درخت دانش کمک بگیرید.

نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98

زمانی که انتخاب رشته را انجام دادید در آخرین مرحله سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به شما پیغامی تحت عنوان آیا از انتخاب رشت هخود اطمینان داریدباید گزینه بله را انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید و تا زمان اعلام نایج بدون کنکور نزد خود نگه دارید



:: برچسب‌ها: ، نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده، تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد، نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 به چه معناست؟

امسال در سال 98 ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد در دو نوبت یک ینیمسال اول مهر ماه و دیگیری در تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال بهمن 98 می باشد که بر اساس سوابق تحصیل یبوده و معدل داوطلب ملاک پذیرش قبولی خواهد بود و هر سال در ترم بهمن شاهد این موضوع بوده ایم که لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد جز پرطرفدارتین رشته ها و دانشگاه ها شده اند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 در چهار مقطع تحصیلی و بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها وو مقاطع متفاوت است که اکیدا توصیه می شود ثبت نام خود را برای افزایش شانس قبولی به مشاوران مجرب و با تجربه در امر انتخاب رشته بسپارید، مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در امر ثبت نام بدون آزمون بر اساس معدلی می توانند، بهترین انتخاب رشته را بر اسا معدلتون واستون انجام دهند کافیس با شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت با آهنها در تماس باشید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

اگر بخواهیم به صورت خلاصه نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد را در 6 بند موردی توضیح دهیم:

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد
  2. ورود به سایت ثبت نام و وارد کردن کارت خریداری شده در مقطع و زیر گروه رشته انتخابی مورد علاقه (مهم)
  3. وارد کردن مشخصات فردی و تحصیلی
  4. آپلود عکس و مدارک با سایز قابل قبول
  5. انتخاب 20 کد رشته فقط در زیر گروه خریداری شده
  6. دریافت کد رهگیری ثبت نام

تمامی مراحل نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید، ارسال مدارک از طریق تلگرام و واتساپ

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98-99

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد:

  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته > مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارانی پیوسته . دیپلم متناسب نظام قدیم به رشته انتخابی بدون محدودیت رشته تربیت بدنی


:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، زمان ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99، نحوه ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد 98-99، لیست رشته های تجربی بدون کنکور بهمن ماه 98-99 دانشگاه آزاد، لیست رشته های تجربی بدون آزمون آزاد، مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل بفرمایید.

لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل 85 درصد از رشته های تحصیلی دانشگاه را شامل می شود که در اینجا در هر زیرگروه سعی داریم تعدادی از رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ را برای داوطلبان عزیز عرض نماییم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی بهمن 98

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن دانشگاه آزاد 98 شامل :

  1. میکروبیولوژی
  2. زیست شناسی سلولی مولکولی
  3. شیمی کاربردی
  4. گیاه پزشکی
  5. دامپزشکی
  6. و ...

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی بهمن 98

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 شامل:

  • زیرگروه ریاضی و فنی رشته های زیادی را شامل
  • مهندسی نفت
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی عمران بدون کنکور
  • مهندسی کامپیوتر بدون کنکور
  • و ....
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم انسانی بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور گروه زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • روان شناسی بدون کنکور
  • حقوق بدون کنکور بهمن ماه
  • آموزش و پروش ابتدایی
  • تربیت بدنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • و ...

رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر بهمن ماه نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم شامل رشته های زیر می باشد.

  • معماری
  • ادبیات نمایشی
  • موسیقی
  • سینما
  • کارگردانی
  • بازیگری
  • نقاشی
  • عکاسی
  • و ..

رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • مترجمی زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان های خرجه فرانسه، المان و ...
  • آموزش زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه
  • زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه بدون کنکور

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ماه 97به تفکیک دانشگاه ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98، لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی بهمن 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی بهمن 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم انسانی بهمن 98، رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر بهمن ماه نیمسال دوم 98، رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه بهمن 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم بهمن ماه 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد بهمن 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

درج کردن کد رشته کاردانی و کد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته الزامی است

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول 98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 98-99

برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی، شرایط و ضوابط، نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر 98

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 بهمن

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ضروریت اخذ گرفتن مدرک رسمی پیش دانشگاهی 98-99

برای قبولی در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته چهار دسته از داوطلبان می توانند ثبت نام نمایند که دسته اول افرادی هستند که مدرک پیش دانشگاهی دارند، افرادی که دیپلم نظام جدید 3-3-6 دارند، دیپلم نظام قدیم جهارساله و همچنین متقاضیانی که مدرک کاردانی دارند، ضروریت و اهمیت داشتن مدرک پی دانشگاهی شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته های تاپ بدون کنکور می باشد که امسال 85% این رشته ها را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 پذیرش داشته ایم این درحالی است که داوطلبانی که مدرک دیپلم دارند نمیتوانند ان رشته ها را انتخاب نمایند.

آیا دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش نیز می توانند مدرک پیش دانشگاهی رسمی بگیرند؟

در جواب سوال پر تکرار آیا دیپلمه های فنی می توانند مدرک پیش دانشگاهی تطبیقی اخذ کنند باید گفت بله می توانند بر اساس کارنامه دیپلم خود و شرایط ورود به رشته های پیش دانشگاهی نظری(علوم انسانی - تجربی - ریاضی) رشت همورد قبولی و دلخواه خود را انتخاب نمایند لطفا برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کمترین زمان ممکن با مشاوران ما در تماس باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

شرایط گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع

با توجه به اینکه تعداد داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک پیش دانشگاهی سریع زیاد می باشد خواهشمندیم قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس:909902943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت

شماره تلگرم مشاوره تحصیلی درخت دانش: 09332366301

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبانی و متقاضیانی که مدرک دیپلم دارند و سال دوازدهم را گذرانده در هر کدام از زیرگروه ها که شامل علوم ریاضی، فنی و حرفه ای، کاردانش، علوم تجربی، هنر و زبان فارغ التحصیل شده باشند و در حال حاضر برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی به مشکل برخورد کرده اند می توانند در کمترین زمان با کمترین پرداخت شهریه و کمترین سختی و دشواری از لحاظ مطالعه مدرک پی دانشگاهی خود را هم دریافت کنند.

اخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهیاخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهی

نکته قابل توجه در رابطه با اخد مدرک پیش دانشگاهی 98

مدت زمان ثبت نام محدود می باشد و داوطلبان برای ترم اول تا نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 برای ثبت نام زمان داشته و در اسرع وقت باید ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ممکن برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت می باشد.

داوطلبانی که واحدی را گذرانده اند می توانند از طریق تماس با شماره 9099072943 برای شهریورماه اقدام نمایند

داوطلبان و متقاضیان برای ادامه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی یا مشکل زمان و حضور سر کلاس ها را داشته و یا توانایی گذراندن واحدهای درسی  را نداشته اند می توانند در سریعترین زمان ممکن مدرک پیش دانشگاهی خود را با راهنمایی و ثبت نام مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدرک پیش دانشگاهی با استعلام آموزش و پرورش

با توجه به سوابق درخشان موسسه درخت دانش در مسیر هدایت تحصیلی در داخل کشور و خارج از کشور در تمامی مقاطع، برای هدایت تحصیلی داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک معتبر و قانونی همراه با استعلام در سایت آموزش و پرورش به تشانی www.medu.ir اقدام نموده و دوستانی که قصد ثبت نام و مشاوره ثبت نام را دارند می توانند با شماره تماس 9099072943 تماس گرفته و با خیال راحت ثبت نام خود را به مشاورین درخت دانش بسپارند.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی را از مشاورین مجرب درخت دانش با استعلام از آموزش و پرورش منطقه خود بخواهید.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج

داوطلبان و متقاضیان گرفتن پیش دانشگاهی کرج و تهران می توانند با در دست داشتن مدارک خود و مراجعه به واحد ثبت نام مدارس پیش دانشگاهی درخت دانش تا شهریور ماه 98 مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید. زمان ثبت نام محدود می باشد در اسرع وقت برای ثبت نام خود اقدام کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی

دروس پیش دانشگاهی شامل 12 واحد نهایی و 12 واحد غیر نهایی می باشد که برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت و در تیرماه برای شهریور ماه اقدام خواهد شد، باید داوطلبان اقدام نموده و هماهنگی های لازم را با مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل :

6 قطعه عکس 3در4

مدرک قبولی سال سوم یا سال اخر دبیرستان

اصل دیپلم و یا دانشنامه

نکته قابل توجه تا تاریخ 10اردیبهشت ثبت نام امکان پذیر می باشد. امتحانات پیش دانشگاهی درتاریخ 31 اردیبهشت برگزار خواهند شد. برای ترم تابستانی افرادی که واحدی را گذرانده اند می توانند با مشاورین درخت دانش برای ثبت نام مراحل بعدی اقدام نمایند.

گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای

دیپلمه های که برای زیرگروه کاردانش و فنی حرفه ای می باشند و تمایل به ادامه تحصیلی در رشته زیرگروه علوم تجربی و علوم انسانی، هنر و ریاضی فیزیک دارند می توانند برای ثبت نام خود در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند که شامل رشته های میکروبیولوژی، دامپزشکی، روانشناسی، حقوق، مهندسی های معماری و عمران،مهندسی کامپیوتر و ... می باشند.

مدرک پیش دانشگاهی خود را کمتر از 2 ماه بدون حضور در کلاس دریافت نمایید. مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما خواهند بود.

تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی

مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان خردادماه صادر خواهد شد و افراد باقیمانده در شهریور ماه 98 صادر و متقاضیان در مهرماه 98 مدرک پیش دانشگاهی خود را می توانند در دسترس داشته باشند. ثبت نام های بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد را هم همزمان برای داوطلبان انجام خواهیم داد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در تمامی موارد زیر از جمله، مدرک پیش دانشگاهی مشهد، ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کرج، مدرک پیش دانشگاهی با استعلام، مدرک پیش دانشگاهی در مشهد، دریافت مدرک پیش دانشگاهی از سایت، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلم کاردانش، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع شیراز، تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی می توانید با مشاورین سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاورین درخت دانش

شماره تماس از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج، مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای، سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98

زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی

رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:

  • مهندسی برق باکد 40119
  • مهندسی عمران 40401
  • رشته مندسی پزشکی 40106
  • رشته مهندسی اپتیک و لیزر  30228
  • مهندسی کامپیوتر 41054
  • فیزیک 30201
  • ریاضی و کاربردها 30123
  • و .....

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98

رشته های زیر گروه تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است:

  • رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی با کد 30586
  • شیمی محض با کد 30349
  • رشته شیمی کربردی با کد 30343
  • میکروبیولوژی با کد 30507
  • و چند رشته دیگر که برای شما داوطلبان عزیز یک سوپرایز بزرگ محسوب می شود.

رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق

رشته های زیر گروه علوم انسانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق):

  • رشته روزنامه نگاری با کد 20530
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته روابط عمومی با کد 20531
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475

وبرخی رشته های دیگر که مورد علاقه بسیاری از متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق

رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد  واحد تهران شرق شامل:

  • رشته عکاسی با کد 60303
  • رشته نقاشی با کد 60111

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 و مشاوره تمامی رشته ها و زیر گروه های آزمایشی با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99

شهریه دانشگاه آزاد معمولا به تفکیک رشته ها و تعداد واحدهای اخذ شده متفاوت می باشد. شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد اما معمولا با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تنوع رشته برخوردار می باشد معمولا شهریه ها از 1400000 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان می باشد.

شهریه ها هر سال با افزایش 15 درصدی روبه رو خواهند شد که پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب شهریه ها با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98

ثبت نام بدون کنکور 98 نیمسال دوم دانشگاه آزاد در دی ماه 98صورت می پذیرد و ثبت نام  این دانشگاه به صورت اینترنتی در قالب انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد. پذیرفته شدگان از نیمه دوم بهمن 98 می توانند سرکلاس ها حضور یابند.

با توجه به اینکه دوستان زیادی در انتخاب رشته و اولویت بندی ها براساس معدلی که انجام می دهند مرتکب اشتباه می شوند و شانس قبولی خود را به حداقل می رسانند، پیشنهاد میکنیم انتخاب رشته خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 از اوایل دی ماه شروه خواهد شد و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت. نتایج ثبت نام بدون کتکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 از اوایل بهمن 98 بر روی سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان باید جهت نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

آدرس دانشگاه تهران شرق

دانشگاه آزاد تهران شرق در محدوده قیامدشت و در 18 کیلومتری جاده خاوران قرار دارد که می توانید موقعیت مکانی این دانشگاه را  در لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98، رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98، رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98، بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق، رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق، شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، آدرس دانشگاه تهران شرق، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi
  • لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
  • ادرس دانشگاه تهران غرب؟
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بدون آزمون درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب برای نیمسال دوم تحصیلی بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه نیمسال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز و در بهمن ماه به پایان می رسید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب) در رشته های زیر برای واحد تهران غرب در دسترس می باشند.

مشاوره ثبت نام بدون آزمون آزاد تهران غرب 98-99

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

در واحد تهران غرب در مقطع کارشناسی پیوسته(تمام وقت) فقط در دو گروه سوم و چهارم  دانشجو می پذیرد به ترتیب زیر:

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99

  • رشته حقوق با کد 20803(نیمسال اول 97-98)
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210
  • رشته مدیریت امور گمرگی با کد 21329
  • رشته هتلداری با کد 21397
  • رشته جهانگردی با کد 21580

رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب

در گروه چهارم یعنی گروه آزمایشی هنر فقط و فقط در رشته طراحی صنعتی با کد 60102 دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب).

لازم است دوباره یادآوری شود واحدهایی مانند تهران غرب به دلیل اینکه تنوع رشته های کمتری نسبت به واحدهای دیگر دارد، و تنوع رشته ها محدود تر می باشد، شرط معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 98 ضروری می باشد، و تعداد داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور تهران غرب هم شرط اساسی برای پذیرش این دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا همان نیمسال دوم تهران غرب معمولا از اوایل دی ماه آغاز و تا نیمه دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیسمال دوم تهران غرب براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود که شرط معدل شامل معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق از زمان و نحوه ثبت نام و همچنین میزان معدل قبولی دانشگاه آزاد تهران غرب به تفکیک رشته ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99، لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟، زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟، شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های پزشکی بدون کنکور، رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99، رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب، زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز 98-99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی هر سال دو نوبت انجام می گیرد:

  1. ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران مرکز نیمسال اول مهر که ثبت نامش نیمه دوم مرداد می باشد.
  2. ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران مرکز نیمسال دوم 98-99 بهمن ماه که از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز به این صورت است که ملاک اصلی پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و بر اساس آخرین مدرک تحصیلی و مقطع انتخابی و رشته دلخواه داوطلبین می توانند در دانشگاه آزاد تهران مرکز ثبت نام بدون آزمون انجام دهند.

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

در گروه سوم یعنی مجموعه آموزشی علوم انسانی رشته های زیر در واحد تهران مرکزی وجود دارند:

  • رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101
  • رشته زبان و ادبیات عربی با کد 20202
  • رشته پژوهشگری اجتماعی با کد 20496
  • رشته زبان شناسی با کد 20394
  • رشته فلسفه و حکمت اسلامی با کد 20410
  • رشته گمرگی با کد 21329
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475
  • و رشته های دیگری از گروه علوم انسانی ...

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته فیزیک با کد 30201
  • رشته آمار با کد 30801
  • رشته فناوری صدا با کد 40082
  • رشته مهندسی ورزش با کد 40461
  • رشته مهندسی معدن با کد 40510
  • رشته مهندسی نساجی با کد 40837
  • رشته علوم کامپیوتر با کد 41018
  • و ... رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته شیمی محض با کد 30349
  • رشته زیست شناسی با کد 30513
  • زیست شناسی گیاهی با کد 30599
  • ...و رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته طراحی صنعتی با کد 60102
  • رشته نقاشی با کد 60111
  • رشته طراحی پارچه و لباس با کد 60129
  • رشته موسیقی با کد 60302
  • رشته بازیگری با کد 60117
  • رشته های دیگری نیز در این گروه وجود دارند.

رشته های بدون کنکور زبان دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99

  • رشته زبان و ادبیات انگلیسی با کد 20311
  • رشته آموزش زبان انگلیسی با کد 20312
  • رشته علمی- کاربردی مترجمی خبر انگلیسی با کد 20316
  • زبان و ادبیات فرانسه با کد 20321
  • رشته زبان و ادبیات آلمانی با کد 20334

رشته های دیگری نیز در گروه پنج وجود دارند.

زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم دی ماه در مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز میگردد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان لازم به ذکر است که داوطلبان عزیز از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال اول همانند نیم سال دوم بهمن می باشد، تنها تفاوتی که هست شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش نیمسال دوم لحاظ شده است، و اینکه رشته های پیراپزشکی هم مورد پذیرش قرار بگیرند. برای اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

آدرس دانشگاه آزاد تهران مرکز

دانشگاه آزاد تهران مرکز از ورودی مهرماه 98 به بعد از میدان انقلاب به سوهانک انتقال پیدا کرد، و در حال حاضر 6 دانشکده تهران مرکز در سوهانک می باشند. با توجه به اینکه تنوع رشته ها در دانشگاه تهران مرکز دیده میشه متقاضیان و داوطلبان زیادی را به خود اختصاص داده. بیشتر رشته های گروه هنر در دانشگاه تهران مرکز دیده می شود از جمله رشته های بازیگری، کارگردانی، نقاشی، عکاسی و ...

برای مشاهده موقعیت مکانی و آدرس دقیق دانشگاه تهران مرکز می توانید بر روی لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه تهران مرکز مرکز کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز 98-99، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی، رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99، رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99، رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99، رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99، رشته های بدون کنکور زبان دانشگاه آزاد تهران مرکز 98-99، زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران مرکز، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، آدرس دانشگاه آزاد تهران مرکز، معرفی دانشگاه تهران مرکز، ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه برای کسانی که مردود شده اند فایده ای ندارد منظور از افراد مردودی افراد است که در نتایج نهایی کنکور و نتایج انتخاب رشته در هیچ رشته ای قبول نشده اند. این افراد نهایتا باید به دنبال استفاده از فرصت شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری باشند. این زمانی خواهد بود که متقاضی رتبه خیلی بالایی داشته باشد.

کارنامه محرمانه کنکور

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه محرمانه کنکور و شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور نیمسال دوم، شرایط انتقالی گرفتن با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم و تغییر رشته با ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98 ترم بهمن 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

زمان منتشر شدن کارنامه محرمانه کنکور 98

کارنامه محرمانه کنکور سراسری اواخر دی ماه اوایل بهمن ماه 98 منتشر می شود، برای اطلاع دقیق از زمان و تاریخ منتشر شدن کارنامه محرمانه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا عضو خبرنامه کنکور سراسری درخت دانش در انتهای مقاله شوید.

دوستان عزیزی که رشته هایی را انتخاب کرده اند و از رشته قبولی و یا دانشگاه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری خود راضی نیستند می توانند برای ترم های آینده تغییر رشته دهند و تغییر رشته آنها با شرایط زیر می باشد:

شرایط تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 98

افرادی که مورد پذیرش قرار واقع شده اند می توانند برای رشته هایی که اولویت انها برای انتخاب رشته نبوده برای ترم های آینده اقدام کنند.

افراد باید رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به پذیرش در آن رشته ها برای ترم های بعد با تحصیلات تکمیلی دانشگاه مربوطه و سازمان سنجش هماهنگ نمایند.

کد رشته انتخابی باید یک کد رشته باشد.

دفترچه کنکور سراسری را برای انتخاب رشته و انتخاب کد خود در ورودی های هر سال مورد سنجش قرار گیرد.

"تغییر رشته و دانشگاه با استفاده از کارنامه محرمانه را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

کارنامه محرمانه 98 شامل چه افرادی می شود

کارنامه محرمانه کنکور شامل کسانیمی شود که به دلایل متفاوت انتخاب رشته خوبی نداشته اند و بعد از اعلام نتایج از رشته قبول شده در دانشگاه سراسری روزانه و یا دانشگاه قبول شده رضایت ندارند که البته علت این کار به دلیل انتخاب رشته  نامناسب توسط مشاور، خانواده، داوطلب کنکور و یا...است.

  1. دسته ی اول که به طور کل رشته ی مورد نظر را دوست ندارند و قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده دارند باید به دنبال...(درخواست دادن برای بررسی اشتباه  در انتخاب رشته) باشند. چون اگر در دانشگاه سراسری روزانه قبول شوند و اقدامی نکنند سال اینده مجاز به  انتخاب رشته های دوره ی روزانه  در کنکور سراسری نیستند.
  2. دسته ی دوم ازافراد هم نمی خواهند به دلیل انتخاب رشته ی اشتباه شانس قبولی خود را در رشته های دیگر از دست بدهند بنابراین باید به دنبال (بررسی انتخاب های پایین تر خود در صفحه ی کارنامه محرمانه) باشند.

نحوه ی استفاده از کارنامه سبز

وجود ستاره ( * ) در قسمت جلوی رشته ی انتخابی پایین در کارنامه سبز چیست ؟ نشان دهنده ی قبولی در این رشته و دانشگاه می باشد درغیر این صورت شما در رشته های که علامت ستاره جلوی ان درج نشده پذیرفته نمی شدید.

نحوه ی محاسبه هم به این صورت هست که رتبه داوطلب که شما باشید باید کمتر از اخرین  رتبه ی قبولی و یا حداکثر برابر ان باشد.کد رشته ی مورد نظر را هم میتوان با کد رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته تطبیق داد تا از رشته شهر و دانشگاه ان اگاهی یافت. پس در صورتی که در انتخاب های پایین تر خود جلوی کد رشته ی قبولی علامت ستاره ( * ) درج شده است در ادامه این مطلب ، شرایط استفاده از کارنامه نهایی را میتوانید مطالعه نمایید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای انتقالی

اگر در یکی از انتخاب های پایین تر از کد رشته ی قبولی که مایل به تحصیل در آن هستید علامت ستاره درج شده است احتمال اینکه بتوانید در آن کد رشته به تحصیل بپردازید زیاد است اما باید شرایط زیر را برای انتقال به دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنید مطالعه نمایید.

  • برای آن دسته از داوطلبانی که قصد انتقالی دارند دو تاییدیه لازم است.
  • تاییدیه دانشگاهی که در آن قبول شده اند و و از رشته و شهر رضایت ندارند.
  • تاییدیه دانشگاهی که میخواهند به آن بروند.

به عنوان نکته پایانی لازم به تذکر است که سازمان سنجش هیچ دخالتی درباره انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر ندارد و انتقال فقط با موافقت دو دانشگاه مبدأ و دانشگاه مقصد انجام می شود.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

برای مشاهده کارنامه نهایی خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب دریافت کارنامه محرمانه کنکور سراسری ندارند در حالی که فرصت های بهتری برای تغییر رشته و قبولی در دانشگاه را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش شماره تماس 9099072943 در ارتباط باشند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یکی دیگر از فرصت های شما برای پذیرش در دانشگاه سراسری و همچنین انتقالی و تغییر رشته با کارنامه محرمانه می باشد.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟، شرایط استفاده از کارنامه سبز، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، زمان منتشر شدن کارنامه محرمانه کنکور 98، شرایط تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 98، کارنامه محرمانه 98 شامل چه افرادی می شود، نحوه ی استفاده از کارنامه سبز، کارنامه سبز چیست ؟، شرایط استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای انتقالی، شرایط استفاده از کارنامه سبز، مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری، ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه محرمانه روز  28 شهریور 98 منتشر می شود. در فرایند اعلام نتایج کنکور ابتدا کارنامه اولیه منتشر می شود بعد از آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته انتخاب بر اساس اولویت های انتخابی خود انتخاب رشته می کنند و می توانند تا 150 اولویت انتخاب کنند. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد چون باید اولویتها را بر اساس شانس قبولی خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند. بدین معنی رشته ای را که در آن امکان قبول شدن با توجه به رتبه خود دارند ولی علاقه کمتری نسبت به آن دارند را باید بعد از رشته ای که امکان قبول شدن در آن کمتر است وارد نمایند.

بعد از مرحله انتخاب رشته و در اواخر شهریور ماه نتایج نهایی کنکور از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان در صورت قبولی فقط یک جواب قبولی دانشگاه مورد نظر خود را می توانند مشاهده کنند. بعد از این مرحله ثبت نام در رشته قبولی می باشد و داوطلبان باید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاههای روزانه پذیرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه یکسال از شرکت در کنکور سراسری محروم می شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز منتشر می شود و کارنامه همه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند منتشر می شود در کارنامه نهایی کنکور همه کد رشته های که در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولی و رتبه داوطلب در آن کد رشته مشخص می شوند.

کاربرد کارنامه نهایی کنکور

داوطلبانی که از انتخاب رشته خود ناراضی هستند می توانند سراغ دیگر رشته های قبول شده را بگیرند و در صورت جلب رضایت دانشگاه مبدأ و مقصد در آن رشته ها مشغول به تحصیل شوند. شرایط استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز در پست های قبلی توضیح داده شده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تغییر رشته و انتقالی دانشگاه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده کارنامه سبز خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: کارنامه نهایی کنکور 98، کارنامه محرمانه، کاربرد کارنامه نهایی کنکور، شرایط استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز، مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

کارنامه سبز چیست و چگونه باید اولویت های بعدی را انتخاب نمود؟

امروز 28 شهریور ماه 98 کارنامه سبز یا کارنامه نهایی آزمون سراسری 98 منتشر شد و داوطلبان می توانند اولویت های قبولی به غیر از اولین کد رشته انتخابی خود را مشاهده نمایند، زمانی که رتبه داوطلب پایین تر از رتبه آخرین نفر قبولی باشد این بدان معناست که داوطلب در آن کد رشته نیز در صورت انتخاب مورد پذیرش قرار میگرفت.

زمان استفاده از کارنامه سبز کنکور 98 و ارسال درخواست اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی تا 31 شهریور ماه 98 می باشد و بهه داوطلبان اکیدا توصیه می شود: برای ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، انتقالی با کارنامه سیز، کاربرد کارنامه سبز (مفهوم ستاره عدد) و ارسال درخواست به صورت کارشناسی و ... حتما با مشاوران مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایند.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

شرایط استفاده از کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 98 خود مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نشده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 98 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 98 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

برای تغییر رشته خود با استفاده از انتقالی با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط تغییر رشته با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و انصراف از دانشگاه و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

کارنامه سبز چیست؟

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 98

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 98 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 98 در تاریخ 26 شهریور ماه 98 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

 کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 98 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

تاثیر رتبه کشوری در انتخاب رشته کنکور 98

نحوه رفع محرومیت از کنکور 98

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1398 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 98 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز98 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 98

دریافت کارنامه سبز کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 خود بر اساس قبولی در اولویت های انتخاب رشته داوطلب و همچنین افزایش ظرفیت و آخرین رتبه قبولی در رشته های انتخابی فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره گیری شمارخ 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد گیری) تماس حاصل نمایید، و برای اطلاعات بیشتر در مورد کنکور سراسری 98 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

،



:: برچسب‌ها: کارنامه سبز چیست و چگونه باید اولویت های بعدی را انتخاب نمود؟، رفع محرومیت کنکور 98، کاربرد کارنامه سبز، کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟، شرایط استفاده از کارنامه سبز، کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟، انتقالی با کارنامه سبز، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98، کارنامه محرمانه کنکور، کارنامه علمی چیست؟، زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 98، کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز، نحوه رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز کنکور 98، انتقالی با کارنامه سبز 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

شرایط انتقالی با کارنامه سبز سراسری چگونه است؟

با وجود این تضمینی وجود ندارد که با وجود اینکه کارنامه سبز چیست ؟ ثابت کند شما در یکی از انتخاب های پایینی قبول می شوید، بتوانید در آن انتخاب شروع به تحصیل کنید، زیرا سازمان سنجش پس از انتشار کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه هیچ مسئولتی در مورد انتقالی یا جابجایی به اولویت ها و انتخاب های پایین تر قبول نمی کند و تنها دانشگاه مبدأ و مقصد هستند که باید با این انتقالی موافقت کنند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

نقش دانشگاه مبدأ در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که پس از انتشار نتایج نهایی در آن قبول شده اید و باید مهرماه در آن ثبت نام کنید.

انتقالی و تغییر رشته دانشگاه و ارسال درخواست دانشگاه مبدا و مقصد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید برای ارتباط و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید از طریق شماره ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با 9099072943 تماس حاصل نمایید.

نقش  دانشگاه مقصد در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که طبق مدارک موجود در کارنامه سبز در یکی از رشته های آن در انتخاب ها و یا اولویت های پایین تر خود قبول می شدید به شرطی که آن را بالاتر از انتخاب قبولی فعلی خود می زدید. ( همان انتخابی که علاقه دارید به آن تغییر رشته و یا دانشگاه دهید)

مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه 97-98

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انتقالی گرفتن با کارنامه سیز نیمسال دوم 97-98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 97-98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز

راههای پیشنهادی ما برای شرایط استفاده از کارنامه سبز به شرح زیر است :

1- استفاده از سیستم بررسی اشتباه

بهترین راه و اولین راه استفاده از سیستم بررسی اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضای بررسی اولویت بعدی شماست، این مرحله را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

2- استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

در دانشگاهی که قبول شده اید ثبت نام کنید تا فعلا به حداقل قانع باشید. برای ترم اول دانشجو شوید و انتخاب واحد کنید اما از اوایل ترم اول با مراجعه به دانشگاه مقصد و با دردست داشتن کارنامه سبز  یا کارنامه محرمانه درخواست دهید که از ترم دوم و در انتخاب پایین تر مورد علاقه تان شما را ثبت نام کنند.

این روش امکان موفقیت بیشتری دارد. یعنی درصورتی که دانشگاه مقصد ظرفیت داشته باشد ( که معمولا دارد) با درخواست شما موافقت می کند و پس از اخذ موافقت دانشگاه مبدأ از ترم دوم می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و واحدهای عمومی که در ترم اول پاس کردید را تطبیق بزنید. اگر هم دانشگاه مقصد با درخواست شما برای انتقالی با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه موافقت نکرد حداقل شانس ثبت نام در قبولی اولیه تان را از دست نداده اید.

3- استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

اگر از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید خیلی متفرید و حتی یک ترم هم حاضر نیستید سر کلاس بروید با دردست داشتن کارنامه سبز به دانشگاه مقصد مراجعه کنید و درخواستتان را مطرح کنید.

این راه به احتمال زیاد منجر به موفقیت نمی شود زیرا دانشگاه مقصد درحال ثبت نام از ورودی های جدید خود است و بعید است که با درخواست شما موافقت کند.

4- استفاده ازکارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید آنقدر متنفر هستید که اصلا و ابدا حاضر به ثبت نام در آن نیستید. از طرف دیگر خیالتان راحت است که رشته و دانشگاه قبولی تان روزانه نیست یعنی شبانه، پیام نور و یا غیرانتفاعی است و می توانید کنکور سال بعد هم شرکت کنید. اما بدتان نمی آید که در انتخاب ها و اولیت های پایینی که طبق کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه می توانستید قبول شوید شانستان را امتحان کنید. پس با خیال راحت در عین حالیکه برای کنکور سال بعد می خوانید از مهرماه سراغ دانشگاه مقصد بروید و درخواستتان را مطرح کنید به امید اینکه مورد موافقت قرار گیرد.

نکته مهم :

راه سوم برای کسانی مناسب است که مطمئن هستند به هیچ وجه قرار نیست در محل قبولی فعلی شان شرکت کنند. فقط این دوستان دقت داشته باشند که اگر محل قبولی فعلی شان یک دانشگاه روزانه باشد سال بعد از شرکت در کنکور سراسری محروم هستند. البته اگر تا به موقع اقدام کنید می توانید با استفاده از سامانه بررسی درخواست اشتباه در انتخاب رشته  از محرومیت کنکور سال بعد معاف شوید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران کنکور سراسری درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: شرایط انتقالی با کارنامه سبز سراسری چگونه است؟، کارنامه سبز چیست ؟، نقش دانشگاه مبدأ در انتقالی با کارنامه سبز، نقش دانشگاه مقصد در انتقالی با کارنامه سبز، مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه 97-98، انتقالی با کارنامه سبز، استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه، استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه، استفاده ازکارنامه سبز یا کارنامه محرمانه، مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

خبر فوری(6 شهریور 98): لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران منتشر شدند و مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تا امروز 6 شهریور می باشد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور

امروز 6 شهریور ماه 98 بر اساس اطلاع رسانی سایت آزمون آخرین روز ثبت نام می باشد که از 13 مرداد ماه 98 تا 30 مرداد سه سری اصلاحیه برای رشته های بدون کنکور منتشر شده است که بسیاری از داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند اطلاعی از رشته های بدون کنکور جدید ندارند که ما در این جا لیست رشته های جدید را که به لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسری کشور اضافه شدند آورده ایم.

مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و لیست رشته های جدید ارائه شده مهر ماه 98

توصیه می شود: برای اطلاعات کامل و لیست کامل دانشگاه ها و رشته ها و انجام تمامی مراحل نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و توضیح شرایط هر کدام از رشته ها (حداقل معدل لازم) با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از رشته های جدید کلیک نمایید:

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری اول

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری دوم

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری سوم

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید



:: برچسب‌ها: لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور، مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و لیست رشته های جدید ارائه شده مهر ماه 98، اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری اول، اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری دوم، اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری سوم، رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

ثبت نام دوره کاردانی علمی کاربردی مهر ماه یا همان نیمسال اول 98 از نیمه دوم دی ماه آغاز شد، برای دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی می توانید در زمان منتشر شدن دفترچه و شروع ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 1398 به سایت جامع درخت دانش مراجعه کرده و دفترچه علمی کاربردی 98 را دانلود نمایید.

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال اول  98 امروز 28 مرداد ماه 98 منتشر خواهد شد داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

توجه: لینک دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98 در انتهای مقاله قرار داده خواهد شد.

شرایط پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98-99

پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی مطابق بند 2 شرایط پذیرش داوطلبان "صفحه 2 الی4 همین دفترچه" به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی- کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام و فهرست پذیرفته شدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 99-98) اعلام می گردد.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98(کارشناسی ناپیوسته)

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد که در زیر به ترتیب برای شما دوستان عزیز عرض می نماییم.

شرایط عمومی ثبت نام علمی کاربردی

1- اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
2- ملتزم به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).
تبصره 1 :ملاک وضع کنونی داوطلب در هنگام ثبتنام است.
تبصره 2 :اقلیتهای دینی (ادیان رسمی) مندرج در قانون اساسی، از این شرط مستثنی هستند (به شرط عدم تجاهر به نقض احکام اسلامی).
3- عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
تبصره: در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
4- نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلامهای انجام شده.
5- عدم احراز فساد اخلاقی.
6- عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی).
7- برخورداری از توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

شرایط اختصاصی ثبت نام علمی کاربردی

داشتن مدرک کاردانی دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای وزارت آموزش و پرورش.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 د ر سایت سنجش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا برای ثبت نام و انتخاب رشته مخصوص خود بدون رتبه و آزمون بر اساس رشته انتخابی دلخواه از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

تذکر لازم نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98:

شورای گسترش آموزش عالی براساس آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر به شماره 77633/2 مورخ 28/5/92 ابلاغ شده توسط معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موارد زیر را مقرر داشت:

  1. آن عده از دارندگان مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 3/9/77 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دورههای معادل) در دوره های معادل پذیرفته شده اند، مشمول این مصوبه قرار می گیرند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
    تبصره: با توجه به مصوبه 771 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 26/8/1394 کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سالهای 1377 الی 1381به دوره های مذکور راه یافته اند، حسب مورد می توانند از تسهیلات آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر به شماره77633/2 مورخ 28/5/1392 برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بهره مند شوند.
  2. آن عده از دارندگان مدرک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر در دورههای مدرک معادل شرکت نموده ولی قبولی آنان بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر اعلام شده، در شمول این مصوبه قرار می گیرند.

ادامه تذکرات:

  1. آن عده از دارندگان مدرک معادل که بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر، در دوره مدرک معادل شرکت نموده و پذیرفته شده اند، به دلیل ممنوعیت برگزاری دوره معادل، در شمول این مصوبه قرار نمی گیرند و با مدرک معادل حق شرکت در آزمونهای ورودی (پذیرش های) دوره های بالاتر را ندارند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
  2. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های با مجوز شورای گسترش آموزش عالی، برنامه های درسی دوره را برابر برنامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گذرانده اند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) ورودی مقاطع بالاتر (که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود) شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون (پذیرش)، ادامه تحصیل دهند.
  3. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های فاقد مجوز شورای گسترش آموزش عالی وارد شده اند، مشروط بر اینکه برنامه های درسی دوره مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را رعایت کرده باشند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) مقاطع بالاتر شرکت نمایند.

این عده ازداوطلبان در صورت قبولی درآزمون ورودی (پذیرش) مقطع بالاتر موظفند تا 20 %واحدهای دوره را به تشخیص دانشگاه یا موسسه آموزش عالی پذیرنده، به عنوان دروس جبرانی بگذرانند و در صورت قبولی و کسب حداقل میانگین 00/12 در دروس مذکور، تحصیل خود را در مقطع بالاتر ادامه دهند.

لازم به ذکر است مدارک داخلی کلیه مراکز و موسسات غیرقابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی گردد.

نکات قابل توجه:

توجه 1 : مدارک داخلی مراکز و موسساتی مانند دانشگاه امام حسین (ع)، نیروی انتظامی، دانشگاه پلیس، سپاه پاسداران، مالک اشتر، امام علی (ع)، دانشگاه صدا و سیما وورودیهای بعد از سال 1377 موسسه بانکداری، سازمان مدیریت صنعتی و ... غیر قابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی شود.
توجه 2 : دارندگان مدرک معادل کاردانی که مدرک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نباشد در صورت قبولی در آزمون جامع مدارک معادلسازمان سنجش آموزش کشور نیز ملاک ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان نمی باشد. بدیهی است عواقب ناشی از عدم توجه به مفاد آیین نامه فوق بر عهده داوطلبان می باشد.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام طلاب در دانشگاه علمی کاربردی

6 -طلاب و فضلای حوزه علمیه که براساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه، دوره سطح یک و دو را گذرانده اند، به ترتیب از کلیه مزایای علمی دانش آموختگان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه برخوردار خواهند بود.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام داوطلبان سهمیه آزاد علمی کاربردی

7- داوطلبان سهمیه آزاد میتوانند برحسب ضوابط بدون درنظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و براساس علاقمندی به هر یک از رشته های تحصیلی در این پذیرش ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت نمایند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام می نمایند لازم است کلیه دروس پیشنیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند.
8-  دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارایه نمایند.
9- داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزش تحت نظارت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی براساس جدول شماره (5 .
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکور، طبق بند (3-2 (مندرج در این بخش از دفترچه.

برای مشاهده و دریافت دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مشاهده دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام بدون کنکور دوره های کاردانی حرفه ای بدون کنکور علمی کاربردی می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی، تذکر لازم نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98:، شرایط ثبت نام طلاب در دانشگاه علمی کاربردی، شرایط ثبت نام داوطلبان سهمیه آزاد علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، مشاهده دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

در زیر در استان آذربایجان غربی برای هر شهر جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز و شهرستانها (رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید، معدل لازم برای قبولی، رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد، نحوه انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی و انتخاب بهترین رشته بدون کنکور و ... می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تبریز با کد 102

  • مهندسی پزشکی بدون کنکور تبریز (جدید)
  • مهندسی شیمی بدون کنکور تبریز (کارشناسی پیوسته)
  • نقاشی
  • ارتباط تصویری
  • مهندسی کامپیوتر
  • مدیریت بازرگانی
  • حسابداری
  • روانشناسی بدون کنکور تبریز
  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 30801 آمار
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوزی برق – قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوزی نقشه برداری
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41026 مهندسی تکنولوزی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60125 هنرهای تجسمی- نقاشی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

 واحد آذر شهر با کد 399

  • حقوق بدون کنکور (کارشناسی پیوسته)
  • مهندسی برق (کارشناسی پیوسته)
  • مهندسی معماری
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم وررزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق قدرت
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40665 مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیای بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد اسکو با کد 350

  • زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور تبریز
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • 21301 حسابداری
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40358 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد اهر با کد 220

  • میکروبیولوژی بدون کنکور تبریز (کارشناسی پیوسته)
  • روانشناسی
  • حقوق
  • آموزش زبان انگلیسی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژ یساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد ایلخچی با کد 396

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق قدرت
  • 40155 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- کاربردهای آی سی تی
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40665 مهندسی تکنولوژی بهره برداری نیروگاه
  • 40782 مهندسی فناوری صنایع لاستیک
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوزی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بستان آباد با کد 351

  •  20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوزی الکترونیک
  • 40661 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70 402 مهندسی اجرایی عمران
  •  و.. 

واحد بناب با کد 144

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز سردرود با کد 566

  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات-انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز کوگان با کد 504

  • 41013مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز جلفا با کد 471

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70401 مهندسی تکنولوژی حمل و نقل و ترافیک شهری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد خامنه با کد 386

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق-شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40158 مهندسی تکنولوژی کنترل- فرایند
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40661 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

واحد سراب با کد 124

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی-مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70401 مهندسی تکنولوژی حمل و نقل و ترافیک شهری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز مهربان با کد 580

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40184 مهندسی تکنولوژی اویونیک
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41118 مهندسی تکنولوژی هواپیما

واحد شبستر با کد 195

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10523 بهداشت و بازرسی گوشت
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشا دامی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40474 مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50492 پرورش طیور
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50664 پرورش گاو و گاو میش
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز تسوج با کد 470

  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)-مدیریت آی سی تی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد صوفیان با کد 390

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابراسوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی ووو برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد عجب شیر با کد 256

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهنسی اجرایی عمران

واحد کلیبر با کد 276

  • 21301 حسابداری
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 60206 معماری

واحد خدا آفرین با کد 492

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

  واحد مراغه با کد 147(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  •  40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد مرند با کد 125(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق-قدرت
  • 40154 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- سیستمهای تحت شبکه
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز خاروانا با کد 349(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21301 حسابداری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز ملکان با کد 300

  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40158 مهندسی تکنولوژی کنترل- فرایند
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوزی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دوره ای
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز ممقان با کد 297(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 50401 مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد میانه با کد 218(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 10503 بهداشت مواد غذایی
  • 10602 علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزییع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40143 مهندسی تکنولوزی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوزی صنایع غذایی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40530 مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی برودتی
  • 40659 مهندسی تکنولوزی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50301 مهندسی آبیاری
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 50492 پرورش طیور
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60143 گرافیک
  • 60175 طراحی و تکنولوژی دوخت
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
مرکز ترکمانچای با کد 508

20627 آموزش و پرورش ابتدایی

واحد ورزقان با کد 348

  • 21301 حسابداری
  • 40143مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40530مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیر زمینی
  • 40660مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-قالبسازی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هادی شهر با کد 338

  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هریس با کد 388(رشته های بدون کنکور آزاد تبریز)

  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40138 مهندسی تکنولوژی مخابرات- انتقال
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40155 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات( آی سی تی)- کاربردهای آی سی تی
  • 40156 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- مدیریت آی سی تی
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودنی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40660 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- قالبسازی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 41056 تکنولوژی فناوری اطلاعات رسانه
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد هشترود با کد 301

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیرتربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60206 معماری


:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز مهر 98، مهندسی پزشکی بدون کنکور تبریز ، مهندسی شیمی بدون کنکور تبریز، روانشناسی بدون کنکور تبریز، ، حقوق بدون کنکور تبریز، معماری بدون کنکور تبیز، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی برق- قدرت، مهندسی اجرایی عمران، بدون ککور تبریز، حسابداری ، ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

رشته های بدون کنکور تجربی 98

خیلی از داوطلبین زمانی که نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی 98 خود را مشاهده می کنند این سوال در ذهن دارند که آیا با این رشته کدام یک از رشته های پزشکی را قبول خواهیم شد؟؟ و آیا رشته های پزشکی پردیس خودگردان 98 بدون کنکور اند؟ آخرین رتبه قبولی برای قبولی رشته های پزشکی و پیراپزشکی چند است؟ و مهمتر از همه کدام یک از رشته های بدون کنکور تجربی 98 را بدون کنکور داریم؟

در جواب باید گفت که برای تعیین انتخاب رشته کنکور 98 فاکتر های زیادی داریم و رتبه در منطق و همچنین بومی گزینی می تواند نقش تعیین کننده در قبولی داشته باشد و حداقل قبولی در رشته های پزشکی پایین 5 هزار می باشد اما با فاکتور های جدید اعلام شده و بالا رفتن ظرفیت ها توصیه می شود که انتخاب رشته خود را از طریق مشاوران درخت دانش انجام دهید.

کدام یک از رشته های تجربی 98 را بدون کنکور داریم؟

رشته های بدون آزمون تجربی 98 امسال بر اساس معدل (سوابق تحصیلی) می باشد و با توجه به نتایج بد کنکور سراسری امسال تمامی دانش آموزان و متقاضیان در این رشته ها قصد انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور دارند که بر اساس آمار سال های گذشته 30% مردودی خواهیم داشت.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور تجربی مانند: پذیرش دامپزشکی بدون کنکور، رشته زیست شناسی بدون کنکور، رشته میکروبیولوژی بدون کنکور و ... شرایط ورود به آنها، با چه معدلی چه رشته ای ؟! می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

بهترین رشته های تجربی بدون کنکور از نظر بازار کار کدامند؟

قبل از اینکه در مورد بهترین رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ از نظر بازار کار سخن بگوییم باید رشته های علوم تجربی را معرفی کنیم و رشته های علوم تجربی که بدون کنکور ارائه می شوند.

رشته های پزشکی بدون کنکور (خارج از کشور)

پرستاری بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور (زیرگروه ریاضی)

داوطلبن بدون کنکور رشته های تجربی می توانند برای اطلاعات بیشتر و شرایط ورود به رشته ها با چه معدلی چه رشته ای، چگونه وارد رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی شویم؟، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های دانشگاهی علوم تجربی به لحاظ تراز بندی به 5 زیر گروه تقسیم می شوند:

  1. رشته های علوم تجربی زیر گروه 1 شامل: پزشکی، دندانپزشکی، اتاق عمل ، بینایی سنجی، پرستاری،  دامپزشکی ، شنوایی شناسی، مامایی، هوشبری، بیوتکنولوژی، دبیری زیست شناسی، علوم آزمایشگاهی، ساخت پروتزهای دندانی، علوم تغذیه، فیزیوتراپی، اعضای مصنوعی، علوم و صنایع غذایی، کاردرمانی، گفتار درمانی، ، تکنولوژی پرتوشناسی، ، زیست شناسی، ، بهداشت مواد غذایی، زیست فناوری و ...
  2. رشته های علوم تجربی زیر گروه 2 شامل: داروسازی، بهداشت عمومی، تکنولوژی پزشکی هسته ای، مهندسی بهداشت حرفه ای ، شیمی، دبیری شیمی، مهندسی بهداشت محیط، ،  فناوری اطلاعات سلامت و...
  3. رشته های علوم تجربی زیر گروه 3 شامل: زمین شناسی، اقیانوس شناسی
  4. رشته های علوم تجربی زیر گروه 4 شامل: حسابداری، علوم اقتصادی ، اقتصاد اسلامی،  مدیریت فرهنگی هنری ، مدیریت صنعتی ، مدیریت مالی، الهیات، علوم قضایی، علوم انتظامی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و ...
  5. رشته های علوم تجربی زیر گروه 5 شامل: مددکاری اجتماعی ، اقتصاد کشاورزی، امنیت اطلاعات ، آموزش تربیت بدنی، کتابداری در شاخه پزشکی و ...

رشته های پول ساز بدون کنکور تجربی

آینده شغلی یکی از معیارهایی است که هر داوطلبی در انتخاب رشته خود لحاظ خواهد نمود.بی شک بازار کار رشته ها در همه شهر های ایران یکسان نیست و صرفا تحقیق در مورد پردرآمدترین رشته های پول ساز بدون کنکور تجربی کافی نیست برای رسیدن به یک جواب قاطع و تصمیم نهایی در مورد انتخاب رشته لذا در این میان نقش مشاور در تصمیم گیری و ارائه اطلاعات پررنگ و حائز اهمیت می باشد.

برای اطلاع از آینده کاری رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟، بهترین رشته های تجربی بدون کنکور از نظر بازار کار، رتبه و معدل لازم برای پذیرش رشته های بدون کنکور، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

پذیرش رشته های بدون کنکور تجربی بر چه اساسی است؟

اکثر رشته های بدون کنکور تجربی بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند بیشتر شامل رشته های غیر پزشکی هستند.

رشته های بدون کنکور پزشکی که ارائه می شوند در مقطع کاردانی ناپوسته و کارشناسی پیوسته هستند و نیمه متمرکز  یعنی علاوه بر آزمون گزینش نیز در دانشگاه دارند.

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور علوم تجربی و همچنین شرایط لازم برای ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید 

رشته های بدون کنکور علوم تجربی به چند دسته تقسیم می شوند؟

رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ و به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر با عنوان لیست رشته ها مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش توضیح خواهند داد:

  1. رشته های غیر پزشکی بدون کنکور تجربی
  2. رشته های پزشکی بدون کنکور تجربی

رشته های غیر پزشکی بدون کنکور علوم تجربی عبارتند از:

زیست شناسی ، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی دریا، گیاه پزشکی ، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی ، مهندسی علوم دامی، ، کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی ، کاردانی تولید و بهره برداری ازگیاهان دارویی و معطر، شیمی محض ، شیمی کاربردی، کاردانی شیمی آزمایشگاهی ، کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری،  مهندسی فضای سبز، ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، علوم و مهندسی باغبانی مهندسی طبیعت، علوم و مهندسی محیط زیست،  اقتصاد کشاورزی، زمین شناسی، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی خاک و...

رشته های پزشکی بدون کنکور علوم تجربی عبارتند از:

کاردانی مامایی ، کاردانی هوشبری، کاردانی علوم آزمایشگاهی، کاردانی بهداشت عمومی، کاردانی بهداشت محیط،  بهداشت خانواده، کاردانی اتاق عمل، کاردانی تکنسین سلامت دهان، کاردانی تکنولوژی رادیولوژی دهان فک و صورت،  کاردانی بهداشت حرفه ای، مبارزه با بیماری ها و ...



:: برچسب‌ها: )، رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور (زیرگروه ریاضی)، رشته زیست شناسی بدون کنکور، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، پرستاری بدون کنکور، رشته های دانشگاهی علوم تجربی به لحاظ تراز بندی به 5 زیر گروه تقسیم می شوند:، رشته های پول ساز بدون کنکور تجربی، ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند

نام نام خانوادگی رتبه شهر
ازدمهر احمدی نژآد 1 تهران
محسن رستکار 2 تبریز
فرهنگ امیری 3 شیراز
رسا ظفری 4 تبریز
محمدرضا ارشدی صوفیانی 5 تبریز
امیررضا بسکابادی 6 مشهد
گلسا مصباحی 7 شیراز
ریحانه فرخی ملکی 8 رشت
سیاوش کیانپور 9 اهواز
سید مهدی زارع زاده ابرکوقویی 10 بیرجند
امیرحسام زارع 10

ابرکوه

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارشنبه در سایت درخت دانش اعلام خواهد شد می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی 98

[caption id="attachment_18390" align="aligncenter" width="182"]نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 نفرات برتر کنکور تجربی 98[/caption



:: برچسب‌ها: نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور ، ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه

  • رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
  • رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
  • رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
  • در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • و ... ؟؟؟

هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول متعدد سردرگم می شوند که هر کدام از این اعداد به چه معناست، در این مقاله تصمیم داریم رتبه در منطقه و رتبه کشوری را توضیح دهیم.

رتبه منطقه داوطلبان کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 16 مرداد ماه منتشر خواهد شد

رتبه منطقه بیشترین تاثیر را در قبولی داوطلب در کنکور دارد و می توان گفت بهترین معیار برای انتخاب رشته سراسری 98 می باشد چون تمامی دانش آموزان بر اساس سطح آموزشی خود و همچنین امکانات تقسم شده اند که در ادامه کامل به آن می پردازیم.

امسال سهمیه های 5 % نیز باید به جای ملاک قرار دادن رتبه در سهمیه از رتبه در منطقه استفاده نماید رتبه سهمیه پنج درصد آنها تاثیری بالایی در قبولی با سهمیه نخواهد داشت و با رتبه منطقه می توانند منطقی تر انتخاب رشته نمایند.

توصیه می شود: برای انتخاب رشته کنکور انسانی 98، ریاضی و تجربی هنر و زبان به صورت تخصصی و با هزینه پایین، تحلیل کارنامه کنکور، معرفی رشته ها و رتبه های قبولی هر کدام و ... می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید)

رتبه منطقه به چند دسته تقسیم می شود؟

در کنکور سراسری 98 سازمان سنجش سه منطقه ثبت نامی از شماره های 1 الی 3 وجود دارد که دانش آموز هنگام ثبت نام اولیه در سایت سازمان سنجش خود را درجامعه آماری یکی از آن مناطق ثبت نام کنکور 98 می کند.

برای اطلاع از دریافت دفترچه انتخاب رشته سراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 و مشاوره مراحل ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شاره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رتبه منطقه به چه معناست؟

بنابراین رتبه منطقه به معنای کسب توانایی علمی دانش آموز در جامعه آماری مشاهده نتایج کنکور آن منطقه می باشد.

مثلا دانش آموزی رتبه 3410 در منطقه 2 اخذ کرده است و تعداد افراد شرکت کننده در آن منطقه به عنوان مثال 100000 نفر بوده و از این تعداد 48000 نفر از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شده اند، بنابراین دانش آموز مذکور " نفر 3410 ام از تعداد نفرات 48000ام مجاز به انتخاب رشته در منطقه 2" می باشد.

 

بر اساس ضوابط و مصوبات مربوطه، داوطلبان با توجه به شرایط خود می توانند متقاضی یکی از سهمیه های مندرج ذیل شوند.



:: برچسب‌ها: تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه، رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟، رتبه در منطقه چیست؟ ، رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟، در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟، اعلام نتایج اولیه کنکور 98، رتبه منطقه داوطلبان کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 16 مرداد ماه منتشر خواهد شد، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، رتبه منطقه به چند دسته تقسیم می شود؟، دفترچه انتخاب رشته سراسری 98، رتبه منطقه به چه معناست؟، نتایج کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

خبر فوری:(15 مرداد ماه 98)

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 منتشر شد

نتایج کنکور سراسری 98 امروز سه شنبه 15 مرداد ماه 98 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج خود را از طریق لینک زیر مشاهده نمایند.

لینک مستقیم دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

داوطلبان کنکور سراسری 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 98 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد که در روز شنبه 19 مرداد ماه منتشر می شود و گام بعدی انتخاب رشته با کمک مشاور مجرب می باشد که برای :

مشاهده کارنامه، تحلیل کارنامه، انتخاب رشته تخصصی بر اساس رتبه در سهمیه، بومی و قطبی گزینی، رتبه در زیر گروه و انتخاب رشته تخصصی هر کدام از رشته ها با افزایش شانس قبولی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت در تماس باشید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 رتبه های  برتر تمامی رشته ها منشر شد

نتایج اولیه کنکور رتبه های برتر سه شنبه 15 مرداد ماه اعلام می شود که ده نفر برتر کنکور سراسری تمامی رشته ها را سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سازمان سنجش منتشر کرد برای مشاهده اسامی و عکس نفرات برتر کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

[caption id="attachment_18137" align="aligncenter" width="300"]نتایج اولیه کنکور سراسری 98 نتایج اولیه کنکور سراسری 98[/caption]

سایت اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

تاریخ و زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 پنج شنبه 17 کرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور سراسری 20 مرداد ماه می باشد.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل های روزانه، شبانه(نوبت دوم)، فرهنگیان، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خوگردان می باشد و بر اساس آن داوطلب انتخاب رشته خود با مطالعه دفترچه انجام می دهد.

آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟

همچنین با وجود اینکه آزمون ورودی دانشگاه های دولتی و آزاد یکی است، اما پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 باشند، می بایست دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت نموده و در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته خود را انجام دهند.



:: برچسب‌ها: نتایج اولیه کنکور سراسری 98 منتشر شد، لینک مستقیم دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98، دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98، اولین اقدام بعد از مشاهده کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98 رتبه های برتر تمامی رشته ها منشر شد، نفرات برتر کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98، سایت انتخاب رشته کنکور 98، تاریخ و زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟، آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

نحوه اعتراض به نتایج اولیه کنکور 98

نتایج اولیه کنکور 98 روز چهارشنبه 16 مرداد ماه 98 اعلام می شود توصیه می شود داوطلبانی که به نتایج خود اعتراض دارند می توانند از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل با مشاوران ما در تماس باشند و برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال اعتراض نتایج کنکور 98 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند.

برای اطلاع از نحوه و شرایط، رتبه لازم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98

مراحل گام به گام نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 به شرح زیر است:

گام اول: فرآیند ثبت اعتراض به نتایج کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و پس از ورود به سایت در قسمت عضویت در سایت اطلاعات خود را ثبت نمایند و بر روی گزینه ورود به سیستم ثبت ارسال درخواست کلیک نمایید.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

گام دوم: کسانی که اولین بار است که وارد سیستم می شوند می بایست برای خود نام کاربری و رمز ورود تعین نمایند و از این پس با آن ها وارد سیستم شوند و داوطلبانی که از پیش عضو بوده اند نیازی به عضویت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و با کلیک روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری 98 می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند.

درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 98

باید دید که پس از نتایج کنکور سراسری 1398 و فعال شدن سیستم ثبت اعتراض کدام یک از گزینه های نوع اعتراض فعال می شوند و در صورتی که گزینه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزینه های موجود نباشد شما می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومی ثبت نمایید.

همچنین شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و اعتراض به نتایج کنکور سراسری و دریافت نتیجه اعتراض خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

نکته قابل توجه:

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98 به درستی وارد نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در روند ثبت اعتراض می توانی طریق شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری مشکل خود را با مشاوران درخت دانش در میان بگذارید و ا ثبت اعتراض خود را به ما بسپارید.

شرایط اعتراض به نتایج کنکور 98

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که در صورتی که در اولین اولویت پذیرش شده ی خود در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور97 راضی نیستید و مایل به پذیرش در اولویت های بعدی انتخاب رشته خود می باشید با یک درخواست اینترنتی ساده از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر شده می توانید انتقالی گرفته و در کد رشته محل هایی که در اولویت های بعدی پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در باب شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور و شرایط انتقالی با کارنامه سبز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت کارنامه سبز کنکور

مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 98 درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران کنکور پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه به زمان ثبت اعتراض به نتایج کنکور , نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور , زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 98, نحوه دریافت نتایج نهایی کنکور, و زمان انتشار کارنامه نهاییو هرگونه سوال تحصیلی شما می باشد. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران  درخت دانش در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: نحوه اعتراض به نتایج اولیه کنکور 98، نتایج اولیه کنکور 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98، نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 98، شرایط اعتراض به نتایج کنکور 98، مشاوره اعتراض به نتایج کنکور 98 درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چهارشنبه اعلام می شود

نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ چهارشنبه 16 مرداد ماه در سایت سنجش و آموزش کشور اعلام می شود داوطلبان می توانند کارنامه نتایج سراسری 98 خود را روز چهارشنبه مشاهده نمایند توصیه می شود برای مشاهده کارنامه، تحلیل کارنامه، انتخاب رشته تخصصی بر اساس رتبه در سهمیه، بومی و قطبی گزینی، رتبه در زیر گروه و انتخاب رشته تخصصی هر کدام از رشته ها با افزایش شانس قبولی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت در تماس باشید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

لینک مستقیم دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

داوطلبان کنکور سراسری 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 98 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

قدم اول بعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور 98 دانلود کردن دفترچه راهنمای انتخاب رشته، مطالعه کد رشته محل ها با کد دانشگاه ها می باشد، که بر اساس رتبه در سهمیه می توانیم با تکنیک های انتخاب رشته مناسب، ظرفیت رشته و دانشگاه شانس قبولی در رشته ها را بالا ببریم لطفا برای دریافت دفترچه سراسری 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تحلیل کارنامه کنکور سراسری 98

کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 شامل درصد های اکتسابی داوطلب در هر درس، رتبه کشوری، تراز نمره در زیر گروه ها،رتبه در سهمیه، تاثیر مثبت سوابق، رتبه منطقه، رتبه آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری، تراز قبولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاعات ثبت نامی داوطلب می باشد که همانند عکس زیر نمونه کارنامه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار داده ایم.

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

 

تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور اولیه 98 دهه دوم مرداد ماه یعنی چهارشنبه 16 می باشد، سال گذشته دهم مرداد ماه اعلام شده است از این رو امسال بر اساس اطلاع رسانی سایت اعلام نتایج sanjesh.org با تاخیر نسبت به پارسال در دهه دوم مرداد ماه سال نتایج کنکور سراسری 98 اعلام خواهد شد.



:: برچسب‌ها: نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چهارشنبه اعلام می شود، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸، انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه، شبانه(نوبت دوم)، فرهنگیان، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خوگردان می باشد و بر اساس آن داوطلب انتخاب رشته خود با مطالعه دفترچه انجام می دهد.

آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟

همچنین با وجود اینکه آزمون ورودی دانشگاه های دولتی و آزاد یکی است، اما پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 باشند، می بایست دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت نموده و در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت ویا بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش گفت و گو نموده و انتخاب رشته خود را به مشاوران مجرب ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج کنکور سراسری 98، در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

انتخاب رشته کنکور  هنر 98 چگونه است؟

همانند گروه زبان های خارجه که در مقاله قبل انتخاب رشته کنکور زبان 98 به آن پرداخته شد، هنر نیز یک رشته شناور است به این معنی که داوطلبان گروه های نظری می توانند در کنار شرکت در زیرگروه اختصاصی خود (ریاضی- تجربی- انسانی و زبان خارجه) در زیرگروه هنر نیز شرکت نمایند و شانس قبولی خود را در آن بسنجند.

"البته داوطلبانی که مایل به شرکت در سایر زیرگروه ها نیستند میتوانند تنها در گروه هنر شرکت کنند"

مهمترین رشته های انتخاب رشته کنکور هنر 98

در اینجا به اختصار از هر زیر گروه تنها چند رشته را ذکر میکنیم داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای اطلاع دقیق از کلیه رشته های هر زیرگروه می توان به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مراجعه نمود و یا با شماره گیری 9099072943 و گفت وگو با مشاوران درخت دانش از جزییات هریک از این رشته ها و زیر گروه ها با خبر شوید.

  • زیر گروه 1: صنایع دستی، مجسمه سازی، طراحی صحنه و ...
  • زیر گروه 2: طرحی صنعتی، هنر اسلامی، مدیریت فرهنگی و...
  • زیر گروه 3: مرمت آثار تاریخی، مردم شناسی، موزه داری
  • زیرگروه 4: نمایش، کارگردان تلویزیون، سینما، تلویزیون و هنر های دیجیتالی
  • زیر گروه 5: نوازندگی موسیقی ایران، نوازندگی موسیقی جهان، نوازندگی موسیقی نظامی

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98 کی است؟

با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور سراسری 98 هنر در روزهای13 و 14 مرداد ماه بر روی سایت اعلام نتایج سازمان سنجش قرار میگیرد و انتظار می رود انتخاب رشته کنکور هنر 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نکته بسیار مهم در انتخاب رشته کنکور هنر 98

اما یک تفاوت بسیار مهم در رشته هنر با سایر رشته ها در علاقه است. هنر چیزی نیست که به زور بتوان آن را فهمید، یا به دلیل کسب مادیات در آن وارد شد. هنر را باید درک کرد و با تمام وجود لمس کرد تا بتوان در آن موفق بود. معمولا رشته های هنر بازار کار مشخص و واحدی ندارند و برای کسب درآمد از طریق آن ها باید خلاق بود و بتوان با هنر و استعداد خود در آن ها موفق بود وبه جایگاه های علمی و مادی رسید. بنابراین برای موفقیت در این رشته ها اولین عامل در مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علاقه است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر 98 درخت دانش

 

داوطلبان گرامی شما می توانید برای کسب اطلاع از شرایط پذیرش  در هر رشته و دانشگاه و اطلاع از بازار کار رشته های مختلف همچنین رتبه  قبولی در رشته های مختلف با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی در هر رشته در سایت sanjesh.org و به طور کلی در صورت داشتن هرگونه سوال تحصیلی با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش گفت و گو نموده و پاسخ سوال های خودرا از ما بخواهید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور هنر 98 چگونه است؟، انتخاب رشته کنکور زبان 98، مهمترین رشته های انتخاب رشته کنکور هنر 98، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98 کی است؟، نتایج اولیه کنکور سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها

انتخاب رشته کنکور 98 امسال شامل سه گروه اصلی و دو گروه فرعی می باشد که در این مقاله کامل به آن پرداخته ایم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور انسانی 98 بعد از کنکور تجربی با 282 هزار متقاضی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در کنکور می باشد که تمامی آنها هدف اصلی قبولی در رشته های تاپ این گروه آزمایشی رو دارند مانند: روانشناسی - حقوق - حسابداری - افتصاد و مدیریت و... که حداقل رتبه برای قبولی این رشته ها زیر 5000 می باشد و توصیه می شود که حتما انتخاب رشته خود را از طریق مشاور انجام دهید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 امسال با 164 هزار متقاضی بر خلاف سال های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است چون بسیاری از داوطلبان و متقاظیان این رشته به دنبال قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی مانند: مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، معماری و عمران و ... می باشند و این انتخاب رشته را در این زمینه برای داوطلب مشکل خواهد کرد توصیه می ش.د که حتما انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98 امسال بین 10 هزار نفر گروه زبان خارجه می باشد که تمامی این متقاظیان هدف اصلی و شرکت در این گروه را برای انتخاب رشته هایی مانند: آموزش زبان، مترجمی زبان و زبان و ادبیات خارجی و ... دانشگاه های معتبر گذاشتند که با این تعداد شرکت کننده و ظرفیت کم دانشگاه ها در انتخاب رشته زبان 98 می توان گفت که شانس قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور زبان 98 برای رتبه های بالای 1500 کم می باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام و جدید و نظام قدیم می بتوانید بر روی لینک های خبری خبری مهم زیر کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: آخرین رتبه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری سال گذشته، آخرین رتبه قیولی پزشکی کنکور سراسری، آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال، آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال، نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98 !!!، نرم افزار انتخاب رشته، نتایج کنکور سراسری 98، معیارهای انتخاب رشته کنکور 98، عوامل موثر بر انتخاب رشته سراسری، نکات مهم در انتخاب رشته کنکور، سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش، sanjesh , org، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98، دانلود دفترچه انتخاب رشته سراسری 98، دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 ، ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟

 

از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی زبان فرانسه
  • زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
  • و...

اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.

فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آینده شغلی و تحصیلی شما را رقم بزند بنابراین به دلیل اهمیت بلای آن شما خواهشمندیم برای جلوگیری از هر خطا و اشتباهی و خدایی ناکرده حسرت پشیمانی با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره در نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران کاربلد و باتجربه درخت دانش بسپارید و انتخاب رشته ای بی عیب و نقص را داشته باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98

در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟

داوطلبان کنکور زبان خارجه پس از اعلام نتایج اولیه می توانند کارنامه نتایج آزمون را که بر اساس رتبه و تراز درج شده مشاهده نمایند. تراز در واقع میزان سختی سوالات را بیان می کند و رتبه که همان اولویت و ترتیب داوطلبان را نسبت به عملکردشان در ازمون را مشخص می کند.

در واقع مشاهده این تراز و رتبه ها و مقایسه آن با دیگر رتبه و ترازهای رقیبان در سال جاری و سالهای گذشته کار آسانی برای داوطلب نمی باشد. و هر داوطلبی با در نظر گرفتن علاقه خود می تواند با مشاورانی مجرب تماس گرفته و مشورت نماید. زیرا که مشاوران با تجربه رتبه های سالهای گذشته و تراز فرد را برای رشته و دانشگاه انتخابی خود می توانند برآورد کنند. در نتیجه داوطلب به جواب سوال خود که آیا امکان قبولی با توجه به تراز و رتبه کسب شده در دانشگاه را دارند یا خیر؟ دست می یابد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان

داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا افراد شاغلی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زبان را دارند با تنوع رشته های زبان خارجه به صورت بدون کنکور نیز می توانند انتخاب رشته نموده و در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.(انتخاب رشته کنکور زبان 98)

لازم است داوطلبان قبل از انتخاب رشته( دانشگاه با کنکور و دانشگاه بدون کنکور) شهریه دانشگاه در رشته مورد نظر، شرایط بازار کار رشته، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آن رشته، میزان امکانات و تسهیلات متعلق به آن رشته در هر دانشگاه و ... را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه

رشته هایی مانند(انتخاب رشته کنکور زبان 98) زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی، دبیری زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و ...

زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98

 

هر ساله در نیمه مرداد ماه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می گردد. داوطلب پس از دریافت رتبه خود وارد مرحله حساس انتخاب رشته می گردد و در تاریخ معینی که از طریق سازمان سنجش تعیین می گردد، فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با انتخاب رشته کنکور 98 سراسری روزانه متفاوت می باشد.



:: برچسب‌ها: رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟، انتخاب رشته کنکور زبان 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟، ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان،رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه، زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98، انتخاب رشته کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

 

رشته انسانی از رشته های گروه نظری می باشد ک در چندین سال پیش بیشترین تعداد داوطلب را داشت، اما کم کم از تعداد دواطلبان آن کاسته و برتعداد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی افزوده شد، اما همچنان در رشته ها و دانشگاه های سطح بالا برای کسب کرسی دانشگاه در بین داوطلبان رقابت وجود دارد و امسال شاهد این بودیم که 283 هزار نفر داوطلب و متقاضی این رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بوده اند و همین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته کنکور 98 تخصصی را دوچندان می کند.

توجه: برای مطالعه مقاله های پر بازدید این هفته درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98

 اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98

 

نقش مشاوره انتخاب رشته در قبولی در دانشگاه بسیار اهمیت دارد چه بسا داوطلبانی داشته ایم که با وجود کسب رتبه های عالی در کنکورسراسری به دلیل عدم انجام یک انتخاب رشته درست و مناسب به جایگاهی که لیاقت آن را داشته اند نرسیدند. برای انجام یک انتخاب رشته مناسب می بایست در کنار علاقه و توانایی های لازم در رشته مورد به شرایط تحصیل و بازارکار آینده رشته موردنظر توجه کرد، همچنین باید انتخاب ها به گونه ای باشند که با رتبه و تراز داوطلب در کارنامه اولیه کنکور سراسری انسانی 98 مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انتخاب رشته کنکور انسانی 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

 

به دلیل اهمیت بسیار زیاد مشاوره انتخاب رشته با یک مشاور کاربلد که به آخرین رتبه و تراز های قبولی در هر رشته با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی اشراف داشته باشد و از شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف و شرایط بازار کار رشته های مختلف باخبر باشد و بتواند بر اساس استعداد و توانایی ها و علاقه متدی های شما انتخاب رشته ای مفید انجام دهد گفت و گو نمایید، از این رو شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان با تجربه و متخصص درخت دانش گفت و گو نموده و تمام آنچه که از یک انتخاب رشته کامل می خواهید را با ما تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، انتخاب رشته کنکور ریاضی 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی رایگان، ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

تحلیل کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 شامل درصد های اکتسابی داوطلب در هر درس، رتبه کشوری، تراز نمره در زیر گروه ها،رتبه در سهمیه، تاثیر مثبت سوابق، رتبه منطقه، رتبه آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری، تراز قبولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاعات ثبت نامی داوطلب می باشد که همانند عکس زیر نمونه کارنامه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار داده ایم.

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

زمان و تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 دهه دوم مرداد ماه می باشد، سال گذشته دهم مرداد ماه اعلام شده است از این رو امسال بر اساس اطلاع رسانی سایت sanjesh.org با تاخیر نسبت به پارسال در دهه دوم مرداد ماه سال نتایج کنکور سراسری 98 اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

در پاسخ تنها سایت اعلام نتایج کارنامه کنکور سراسری 98 سایت sanjesh.org می باشد که با ورود به آن و کلیک بر روی قسمت سراسری و مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری می توانید با استفاده از روش های زیر نتایج اولیه کنکور خود را مشاهده نمایید.

اقدامات لازم قبل از دریافت نتایج کنکور سراسری 98

داوطلبان و متقاظیان کنکور سراسری 98 باید بدانند در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کنید، رتبه ها هر سال با میانگین سختی محاسبه شده و ظرفیت دانشگاهها افزایش یافته و در بدترین حالت و رتبه کارنامه کنکور 98 می توان یا با بهترین نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصیه می شود: برای مشاهده نتایج کنکور نهایی و کارنامه کنکور 98 خود، تحلیل کارنامه نتایج کنکور سراسری 1398، انتخاب رشته تخصصی رایگان و حضوری تمامی رشته ها، حداقل رتبه قبولی تمامی رشته ها، مشاوره رشته های بدون کنکور و معرفی آنها و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۹۸ به سه روس می باشد و بعد از ورود به سایت اعلام نتایج کنکور 98 که در بالا توضیح دادیم شما می توانید به 3 روش زیر نتایج خود را مشاهده نمایید:

  1. شماره داوطلبی * شماره شناسنامه * تاریخ تولد * کد امنیتی
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سریال * کد امنیتی
  3. شماره سریال * کد رهگیری * شماره شناسنامه * کد امنیتی

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور 98 سراسری حداقل شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری 98 لازم می باشد که بتوان نتایج خود را مشاهده نمود در زیر برای داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده اند زمان ثبت نام و برگزاری کنکور توصیه می شود ادامه مقاله را مطالعه نمایند.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98 کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تحلیل کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟، نتایج کنکور سراسری 98، تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 ، sanjesh , org، اقدامات لازم قبل از دریافت نتایج کنکور سراسری 98، نتایج کنکور سراسری 1398، نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 چگونه است؟، مشاهده اعلام نتایج کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 49 صفحه بعد