نوشته شده توسط : saadmahmoodi

بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟

  • درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟
  • معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟
  • معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟
  • حذفیات کنکور سراسری 99؟
  • تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟

در این مقاله سعی داریم مهم ترین منابع درسی کنکور سراسری سال تحصیلی 99 را تا حدودی شبیه بهترین منابع کنکور سراسری 99 را بر اساس اطلاعات سایت سازمان سنجش خدمت دوستان عزیز عرض نموده و نکتی را در باب موضوع تفاوت متابع جدید و نظام قدیم، و همچنین شرایط استفاده از منابع کمک درسی برای زیرگروه های مختلف...

منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. دروس عمومی کنکور سراسری 99
  2. دروس تخصصی کنکور سراسری 99

منبع درسی عمومی در تمامی زیرگروه ها همانند یک و مجموعه سوالات در کنکور سراسری 99 برای تمامی دستان مشابه یکدیگر خواهد بود.

کتابهای کمک درسی همراه با مطالعه درروس اصلی که در پایین ذکر خواهند شد پیشنهاد می شود در غیر این صورت مطالعه کردن کتابهای کمکی برای رسیدن به هدف و موفقیت در کنکور سراسری زیاد جالب نخواهد بود. برای مشاره و راهنمایی بهترین منابع درسی و کمک درسی می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 تلفن ثابت در ارتباط باشید

فهرست منابع کنکور سراسری سال 99 نظام قدیم به شرح زیر خواهد بود:

منابع عمومی نظام قدیم کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه ریاضی منابع کنکور سراسری 99 نظام قدیم

منابع ریاضی نظام قدیم کنکور سراسری 99

منابع نظام قدیم دروس زیر گروه علوم تجربی را در زیر مشاهده می نمایید.

منابع تجربی کنکور نظام قدیم 99

منابع کنکور سراسری نظام قدیم زیر گروه علوم انسانی

منابع انسانی کنکور نظام قدیم سراسری 99

منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید

در زیر منابع اصلی نظام جدید کنکور 99 را خدمت دوستان عزیز به صورت مفید ارائه داده و داوطلبان کنکور 99 می توانند مطالب منابع کنکور 98 نظام جدید را هم مطالعه کرده و در آزمون سوالات نظا جدید را پاسخ دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشند.

منابع دروس عمومی کنکور 99 نظام جدید

منابع عمومی نظام جدید کنکور سراسری 99

دروس تخصصی گروه علوم ریاضی نظام جدید

منابع کنکور ریاضی نظام جدید 99

دروس تخصصی گروه تجربی نظام جدید کنکور سراسری 99

منابع نظام جدید تجربی کنکور 99

و در مرحله آخر دروس تخصصی زیر گروه علوم انسانی را می توانید مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاورین درخت دانش یا سایت سازمان سنجش قسمت سراسری مراجعه و در ارتباط باشید.

منابع نظام جدید انسانی

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل کنکور سراسری 99 همراه شما داوطلبان عزیز خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99 ، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 ، حذفیات کنکور 99 می توانید با مشاورین درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایید.



:: برچسب‌ها: بهترین منابع کنکور سراسری 99 کدامند؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، درسی معرفی منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید؟، معرفی منابع کمک درسی کنکور نظام جدید ؟، معرفی منابع نظام قدیم کنکور 99؟، حذفیات کنکور سراسری 99؟، تفاوت منابع کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم؟، بهترین منابع کنکور سراسری 99، منابع درسی کنکور سراسری 99 به دو دسته تقسیم می شوند:، مشاوره تحصیلی درخت دانش، معرفی کتابهای کمک درسی کنکور سراسری 99، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98، حذفیات کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 امروز 11 آذر ماه 98 مشخص شد و بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از شنبه 98/09/16 آغاز و به مهلت 10 روز تا دوشنبه 25 آذر ماه ادامه دارد از این رو به تمامی داوطلبان توصیه می کنیم که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 اقدام به ثبت نام اینترنتی نموده و گروه امتحانی خود را انتخاب نماید برای اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

سایت ثبت نام کنکور ارشد 99 سامانه سنجش می باشد که داوطلبان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند وارد سایت sanjesh.org شده و اطلاعات خود را وارد نمایند که توصیه مشاوران درخت دانش به شما این است که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور با تجربه در این امر انجام دهید.

[caption id="attachment_18978" align="aligncenter" width="300"]تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99[/caption]

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

برای دانلود و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 در تاریخ شنبه 16 آذر ماه می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام و در قسمت کارشناسی ارشد بر روی دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کلیک نموده و بعد از دانلود نمودن آن اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

نحوه ثبت نام کنکور ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد که در مرحله اول وارد سایت ثبت نام شده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی و انتخاب گروه آزمایشی امتحانی رشته  خود را انتخاب نموده و در مرحله آخر از سایت کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایید توصیه می شود به تمامی داوطلبان که نحوه و طریقه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99، انتخاب رشته کارشناسی ارشد را به مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش بسپارید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به این صورت می باشد تمام داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و مشکل نظام وظیفه و تایید مدرک ندارند می توانند در این آزمون شرکت نموده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل نمایند.

مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش

مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش با تجربه چند ساله در امر ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نحوه ورود بدون آزمون به رشته های پرطرفدار ارشد و شرایط لازم و ... در کنار شما خواهند بود تا رشته دلخواه خود را انتخاب نموده و بتوانید با برنامه ریزی دقیق در دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار بگیرید کافیست که با مشاوران شبانه روزی درخت دانش در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 کی شرو خواهد شد؟، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، sanjesh , org، دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99، نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، مشاوره تحصیلی رایگان، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1399، مشاوره کارشناسی ارشد درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadmahmoodi

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد وردی بهمن 98-99

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد 98-99 بر اساس مقطع انتخابی
  2. ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و وارد کردن شناسه و رمز عبور خریداری شده به نام داوطلب
  3. وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها و از همه مهمتر وارد کردن معدل
  4. آپلود مدارک داوطلب در اندازه مشخص شده
  5. انتخاب رشته بر اساس معدل و رشته دلخواه (20 کدرشته انتخابی)(مهمترین مرحله)
  6. گرفتن کد رهگیری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 (به منزله ثبت اطلاعات)

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

اولین مرحله نحوه ثبت نام بدون آزمون در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 خرید کارت اعتباری در سایت آزمون دانشگاه آزاد می باشد که بر اساس کد ملی و نام و نام خانوادگی و شماره موبایل داوطلب می باشد که در این باره 3 نکته خیلی مهم است که باید متقاظیان نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 بدون آن را رعایت کنند:

  1. داوطلب باید حتما اطلاعات درست وارد خود را وارد کند و به گروه آزمایشی کارت انتخاب رشته توجه کند.
  2. داوطلبان می توانند در هر گروه آزمایشی کارت خریداری نمایند.
  3. مبلغ خرید کارت برای کارشناسی 46000 هزار تومان می باشد و برای کاردانی 44000 هزار.

نحوه ورود به سایت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد کردن کارت خریداری شده

سوالات پرتکراری که از مشاوران ما در این مرحله از ثبت نام پرسیده اند که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد آزمون یا سنجش، که ما اینجا پاسخ خواهیم داد که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 در سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد که با ورود و کلیک بر روی مقطع مشخص شده می توانید اطلاعات کارت خریداری شده را وارد نمایید.

نحوه وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها در قسمت سوم ثبت نام بدون کنکور

در این مرحله از ثبت نام باید 23 جدول را پر نمایید که در آن مشخصات فردی خانوادگی - سهمیه ها - سوابق تحصیلی - آخرین مدرک - و .. می باشد که توصیه می شود تمامی مراحل ثبت نام را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده

در این قسمت شما باید عکس پرسنلی خود را که کمتر از 70 کیلوبایت حجم داشته باشد را آپلود نموده و قسمت ادامه مرحله بعد رو بزنید اگر اندازه عکس بزرگ باشد به هیچ عنوان نمیتونید وارد مرحله بعد شوید.

نحوه انتخاب رشته ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

رسیدیم به مهمترین مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد بدون آزمون که شما باید با اطلاعات کافی و تجربه در این کار 20 اولویت خود را تعیین کرده و بتوانید بر اساس معدلتون بهترین انتخاب رشته بدون کنکور را داشته باشد برای بالا بردن شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه حتما از راهنمایی های مشاوران درخت دانش کمک بگیرید.

نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98

زمانی که انتخاب رشته را انجام دادید در آخرین مرحله سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به شما پیغامی تحت عنوان آیا از انتخاب رشت هخود اطمینان داریدباید گزینه بله را انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید و تا زمان اعلام نایج بدون کنکور نزد خود نگه دارید



:: برچسب‌ها: ، نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده، تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد، نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()